Skrevet av Emne: Hjelp meg å nå 10% fett uten å tape gains og jeg er evig takknemlig!  (Lest 894 ganger)

Utlogget Cdog

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 1
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1

Hei, gutt 19 her!
Jeg har siden semesterstart ifjor fulgt macroene mine grundig ved hjelp av "Myfitnesspal", og har som et resultat av dette gått opp 8kg. Da jeg bulket så jeg ingen grunn til å være kritisk til tallene appen regnet ut for meg, og lå på et kalorioverskudd på mellom 3-400 kalorier hver dag. Jeg har trent av og på i nesten 5 år, men må innrømme at bare det siste halvåret har vært helt seriøst med tanke på mat og søvn. Disse 8 kiloene kom selvfølgelig ikke uten en pris, og fettprosenten min har steget til et nivå jeg vil tørre å påstå er over 20%. Jeg ønsker av den grunn å prøve meg på en seriøs deff, dette mest for å se hvordan kroppen ser ut uten det overflødige fettet, og dermed gi meg et klart bilde av hva jeg må forbedre. (Drømmer om å konkorrere en gang i fremtiden :Smiley )
Jeg har sammenlignet tallene myfitnesspal regner ut med andre kalkulatorer på nett, og alle gir meg ulike macroer. Jeg ønsker å fullføre dette så seriøst som mulig, og tørr av den grunn ikke å bare velge et tilfeldig tall. Når vet hvordan jeg vil og skal fordele proteiner, karbs og fett, men har problemer med å bestemme meg for kalorimengden.

Er det noen her inne som kan presentere meg for noe annet enn bro-science og kan gi meg innsikt i hvordan jeg burde gå frem?  biggrin
alder: 19
vekt: 80
høyde: 173
bruker for tiden phat programmet og trener 5 ganger i uken
(Om dere finner det relevant)
Liker å si at jeg driver med fitness, dette til tross for at jeg er svak som faen.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!