Skrevet av Emne: Hjelp til deffe plan (Lavkarbo - Ketose)  (Lest 3179 ganger)

Utlogget Olemarius

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 1
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1

Hjelp til deffe plan (Lavkarbo - Ketose)
« : 26. januar 2014, 22:02 »
Hallo! Jeg skal ha i meg 3232 kcal, 292 g protein, 269 g fett pr dag. 33 g protein og 44 g fett pr måltid. Kan noen sette opp kostholdsplan ? Klarer ikke finne mat med masse fett i. Aldri gått på lavkarbo før så må ha litt hjelp

Utlogget krugans

  • .: Fighter Member :.
  • ******
  • Innlegg: 895
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 895

Sv: Hjelp til deffe plan (Lavkarbo - Ketose)
« #1 : 01. februar 2014, 20:46 »
Hallo! Jeg skal ha i meg 3232 kcal, 292 g protein, 269 g fett pr dag. 33 g protein og 44 g fett pr måltid. Kan noen sette opp kostholdsplan ? Klarer ikke finne mat med masse fett i. Aldri gått på lavkarbo før så må ha litt hjelp

Det er mange her med kunskapen til å gjøre dette, men du lærer mest av å gjøre det selv.

Foreslår at du leser bøkene til jeff volek og lyle mcdonald. Da er du godt utrustet til å både sette opp og justere underveis.

I en ketose tilstand anbefales det at du har ca 70e% fett, 25 e% protein og resten fra fiber og karbohydrater.
få deg en god kalorikalkulator, feks diett.no, eller noen av de utallige andre man har på nett. og sett igang forskingen.

Utlogget celinabreivik

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 3
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 3

Sv: Hjelp til deffe plan (Lavkarbo - Ketose)
« #2 : 06. februar 2014, 11:09 »
Noen spesiell grunn til at du går på lavkarbo?

Jeg bruker selv CarbNiteSolution metoden nå for å få vekk siste rest av fettet, har enda et par kg jeg skal ned. Det vil si at jeg går lavkarbo (prøver å holde meg under 30g hver dag) 5-7 dager, også har jeg en oppkarbingsdag i uka.

Jeg følger ingen spesifikk kostholdsplan, men spiser mye av det samme hver dag. Egg, cottagecheese, kokosmelk, myoprotein, karbonadedeig, laks, litt kylling/svinekjøtt/annet type kjøtt, peanøttsmør, hvitost, avocado, cocosa olje . Karboene kommer for det meste fra grønnsaker/salat, av og til bruker jeg litt mandelmel/kokosmel/kakaopulver om jeg lager pannekaker foreksempel, og lettrømme, sukkerfri ketchup, salsa for smak på salaten osv.. Ligger som regel på 140-170g protein, og 80-110g fett, det kommer helt ann.. Smiley Bruker myfitnesspal appen slik jeg har en viss oversikt over makro og kcal!

Vil annbefale deg å spise mye rødt kjøtt, laks, avocado, peanøttsmør, cocosa olje ++ da dette har mye (bra) fett i seg og er kaloritett! Cheesy
When you want to succeed as bad as you want to breathe, then you will be successful.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!