Skrevet av Emne: tips til cutting perioden?  (Lest 1712 ganger)

Utlogget korno123

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 3
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3

tips til cutting perioden?
« : 07. februar 2014, 22:00 »
Hei! jeg tenker å starte å deffe og jeg lurer på  hvor lang tid jeg bør bruke på det og hvordan jeg bør sette opp kostholdet på en best mulig måte.
Jeg er 18 år og veier ca. 93 kg. Etter en korpsanalyse jeg tok 12.Desember så veide jeg 90kg og lå på 11,4% i fettprosent, og en muskelmasse på 76kg.

også lurte jeg på om jeg kan bruke Xtend som bra Bcaa kilde isteden for å bruke vanlige Bcaa kapsler?

Og eventuelt noen andre tips hadde vært hyggelig Smiley

Utlogget 123456234

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 275
  • Honnør: 20
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 275

Sv: tips til cutting perioden?
« #1 : 07. februar 2014, 22:17 »
Hva skal du med BCAA, når du er på diett er det veldig viktig å spise sunne og proteinrike matvarer (egg,melk og kjøtt). Spiser du noen egg, litt kjøtt og litt melk hver dag får du i deg alle de essensielle aminosyrene og trenger ikke å bruke penger på BCAA.

Når det kommer til vektnedgang anbefaler jeg deg å finne vedlikeholdsinntaket ditt, og gå ned 10% og ligge der til du ikke går ned i vekt lenger. Når du har veid det samme i 2 uker går du ned 10% til Smiley Vei deg om morningen og spis kveldsmat på samme tid hver dag slik at innveiingen ikke blir forskjellige hver dag.

Med kroppsfett på 11,4% så skal du vell ikke ned mer enn kanskje 5 kilo? Smiley burge gå fint på 8-10 uker

Utlogget korno123

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 3
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3

Sv: tips til cutting perioden?
« #2 : 07. februar 2014, 22:32 »
Det hørte bra ut Smiley
jeg kan tenkte meg at fettprosenten er litt høyere ettersom jeg har valgt å spise mer den siste perioden nå. Og jeg tenker på å gå ned til 6% i fettprosent.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!