Skrevet av Emne: Min diett plan, trenger innspill!  (Lest 1585 ganger)

Utlogget AdrianA

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 24
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 24

Min diett plan, trenger innspill!
« : 03. mars 2014, 16:33 »
Hei jeg er en gutt på 26 år, 1.80 høy og veier ca 95 kg, Før nyttår veide jeg ca 105. Har trengt i 2 måneder nå ganske precis.

Min trening går slik: Mandag: Jogge/sykle  Onsdag: Innebandy 2 timer  Fredag/Lørdag: Jogge/Sykle

Dietten går ut på: Spiser Havregryn hver dag med rosiner i til frukost, Neste måltid 09.30 går i 1-2 knekkebrød med dvs pålegg, Neste måltid 11.30 går i 2-3 knekkebrød med dvs pålegg og et eple. Neste måltid 16.00 da spiser jeg vanlig middag med en liten porsjon bare. Etter middagsmåltidet kl 16.00 spiser jeg bare proteiner til hvert måltid, egg, tunfisk/salat etc.

I tilleg tar jeg meg en sup tran, multivitaminer om morgenen. i tillegg 1g c vitaminer 2-3 ganger i uka.

Det jeg lurer på er om noen har noen innspill på noe jeg burde endre på øke på bytte ut etc? På grunn av at jeg føler det har stagnert litt, kan vere at jeg skeier litt for mye ut i helgene. jeg spiser sunt da også men kansje litt mere en hva jeg forbrenner iløpet av helgen.

Jeg takker meget for alle svar


Mvh Adrian

Utlogget synne.h

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 5
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5

Sv: Min diett plan, trenger innspill!
« #1 : 03. mars 2014, 18:13 »
Steinalderdietten er det seneste nå. Da skal du ikke spise så mye brød og jeg skulle nok erstatte havegrynet med egg og bacon til frukost. I prinsippet skal du ikke spise noe en stenaldersmann ikke skulle igjenkjent. Smiley

Utlogget AdrianA

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 24
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 24

Sv: Min diett plan, trenger innspill!
« #2 : 03. mars 2014, 18:18 »
Takker for innspill men er det en ting jeg er sikker på så er det havregrynen! bytter ikke ut den..kutter ned kansje.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!