Skrevet av Emne: Lyst til å fly på en diett..  (Lest 1839 ganger)

Utlogget Martin N0ttaD

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 223
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 223

Lyst til å fly på en diett..
« : 03. mars 2014, 16:54 »
Hei, har vel en stund vurdert å fly på en diett.. Eller kanskje bare endre på livsstilen min (fortsatt usikker).

Målet med å gå på en diett vil være å gå ned i fettprosent uten at det ødelegger fullstendig for hvordan jeg presterer på trening. Det som er litt vanskelig er at jeg ikke spiser så godt som noe som helst godteri utenom et par ganger i måneden hvor jeg stapper i meg typ 1000 til 1500kcal med drittmat. Og på fredager hvor vi har tacodag i huset.

Har trent CrossFit det siste året halvannet så har dette som en del av et styrkeprogram. (Haters gonna hate).. Uansett så forbrenner jeg ekstremt mye og spiser også mye. Overspiser ikke men spiser til magen sier den er mett og spiser når den skriker "SUUULTEN!!"

Kroppen:
- Gutt
- 18år
- ca 78kg
- fettprosent: like rundt 10-11


Men med tanke på at jeg ikke vil miste alt for mye mukelmasse og fortsatt vil prestere bra på trening så lurer jeg på om det er noen som har noen tips? Evt skal jeg begynne med noe fatt burner opplegg? Eller vill dette kun gjøre at jeg spiser mer?

Håper på positive svar og hjelp fra noen som kan det og hvis noen skulle lure på noe så bare spørr Smiley
Reach for the sky because if you should happen to miss you'll still be among the stars!

Utlogget Number1

  • Treningsforum Crew
  • Administrator
  • *****
  • Innlegg: 10 158
  • Honnør: 564
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 10 158

Sv: Lyst til å fly på en diett..
« #1 : 03. mars 2014, 21:21 »
Det beste er å sette opp en matplan med et kcal underskudd på 500 kcal fra vedlikeholdnivå. Deretter legger du inn kardio.

Fatburners er ikke nødvendig nå. Start med diett (det er en fatburner i seg selv) så kan du heller starte med noe burners etter hvert for å booste litt ekstra.
Joachim Pedersen
Daglig leder og ansvarlig redaktør, Treningsforum.no

Tips oss om nyheter, reportasjer osv.

Vi gir honorar til månedens beste tips!



Les forumreglene her


Vi søker etter skribenter

Treningslære, ernæring, kosttilskudd

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!