Skrevet av Emne: Kutter karb, men..  (Lest 1766 ganger)

Utlogget all-good

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 37
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 37

Kutter karb, men..
« : 21. mars 2014, 22:33 »
Hei. Har nå vært på diet (førstegangs) i 7 uker. Startet på 2700kcal, 315 protein, 215 karb.. 55g fett  Vekt 92.2kg

Nå etter 7 uker ligger jeg på: 2400kcal,306 protein,170karb 52g fett. vekt: 85.6 kg

Det jeg lurer på er hvor lenge jeg skal/bør fortsette å kutte karb? hvor langt ned er det "trygt" å gå.. Skal jo kunne klare å trene å. Bør jeg kutte på protein/fett etter ei stønn??  javascript:void(0);
Vil jo ikke kutte for mye heller..
De siste par ukene har det vært få hundre gram i bevegelse på vekta.. Riktig vei, men utrolig sakte føler jeg.. 

Håper på svar av noen med erfaring, som har hatt sine dietter!! javascript:void(0);

Utlogget Number1

  • Treningsforum Crew
  • Administrator
  • *****
  • Innlegg: 10 158
  • Honnør: 564
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 10 158

Sv: Kutter karb, men..
« #1 : 21. mars 2014, 22:47 »
Hei. Du trenger ikke bare kutte på kcal, men du kan også øke kardioen din. Det er nesten bedre. Da har man som regel overskudd til jobb/skole. Smiley
Joachim Pedersen
Daglig leder og ansvarlig redaktør, Treningsforum.no

Tips oss om nyheter, reportasjer osv.

Vi gir honorar til månedens beste tips!



Les forumreglene her


Vi søker etter skribenter

Treningslære, ernæring, kosttilskudd

Utlogget all-good

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 37
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 37

Sv: Kutter karb, men..
« #2 : 21. mars 2014, 23:03 »
Takk for svar Cheesy

Ja du sier noe der. Jeg har 40min på mølla 5-6 dager i uka etter trening. Anbefaler vi morgenkardio (noe jeg kan slite litt med.. Står opp halv 4 om natta når jeg jobber), eller forlengelse av de 40min jeg alerede går?
 

Utlogget Hantelpresseren

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 140
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 140

Sv: Kutter karb, men..
« #3 : 27. mars 2014, 15:29 »
Tallet på vekta har ikke alltid noen betydning for om fett% går ned. Nå vet jeg lite om forandringen fra før diett og dietten din. Jeg har starta på diett for første gang selv. Riktignok kun 3,5 uke ut i det nå. Første uken droppa vekta ned en hel kilo. Jeg ble livredd og økte med en liten shake tilsvarende ca 100 kcal. Det resulterte i at vekta stod dønn stille fra uke nr. 2 og gjør det fortsatt. Men så tenkte jeg litt over resultatet og ser i speilet at det er jo faktisk forandringer selvom vekta står stille (håper og tror at dette ikke bare er ønsketekning). For jeg har forstått at en som aldri har gått på diett før fort kan gå opp en del i muskelmasse selv på diett. Personlig har jeg aldri tatt kostholdet dønn seriøst, men har spist det jeg har følt før til en viss grad. Dette resulterte selvfølgelig i en drastisk endring i proteinmengden jeg spiste før og under diett. Så jeg vil tro at dette er svaret på min progresjon i alle fall - kanskje din også.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!