Skrevet av Emne: Bli slankere med Krea-Bolic og Ripped Hardcore?  (Lest 3455 ganger)

Utlogget ikkesåbiff

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 3
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3

Bli slankere med Krea-Bolic og Ripped Hardcore?
« : 15. april 2014, 20:17 »
Hei! Dette er min første post på forumet, så be cool!

Jeg er 17 år, veier 74 kilo, er 186 høy, snuser og trener 2-3 ganger i uken på treningssenter. Vurderer å bestille
http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/krea-bolic-270-kapsler-2 - Krea Bolic og

http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/2-x-ripped-hardcore-60-caps Ripped Hardcore. Har spilt fotball helt siden barndommen, men har kuttet det for noen år siden. Jeg er ikke feit, men har litt manboobs og litt fett rundt magen. Ønsker å bli kvitt dette, og få en strammere figur, samt større armer.
Hvordan tror dere nevnte produkter vil fungere sammen? Jeg har ikke tid til å trene mer enn 3-4 ganger i uken, da jeg jobber og går på skole.
Hvordan bør jeg endre "dietten" min, når jeg begynner på disse kosttilskuddene? Å drikke mer vann skal jeg selvfølgelig gjøre, leste litt om Krea-Bolic på nettet.
Hvilke øvelser bør jeg ta for å oppnå ønsket resultat? Benkpress? Squats?
Jeg spiser ikke smågodt eller sjokolade , det går mest i Pepsi Max og chips i helgene. Er vanlige peanøtter bedre kanskje?

TAKKER FOR ALLE SVAR!

Utlogget wazap

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 182
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 182

Sv: Bli slankere med Krea-Bolic og Ripped Hardcore?
« #1 : 15. april 2014, 21:04 »
dietten er det viktigste.  få på plass den, også kan du begynne å tenke på tilskudd om du vil... Benkpress, knebøy og markløft er bra Wink

Utlogget 123456234

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 275
  • Honnør: 20
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 275

Sv: Bli slankere med Krea-Bolic og Ripped Hardcore?
« #2 : 15. april 2014, 22:03 »
Bare styr unna krea bolic og ripped hardcore.

Om du vill ta kreatin så kjøp helt vanlig kreatin monohydrat, kjøp inn 1kg så har du for 1 års tid.
Du er 17 år, ikke ta for mye koffeintilskudd som ripped harcore og pre workouts. Du forbrenner litt mer kalorier men ikke nok til at det er verdt pengene eller påkjenningen det har på kroppen.

Bruk det du har av ekstra penger på melk, kylling og egg osv. Spiser du bra er kosttilskudd helt unødvendig.

Peanøtter er litt sunnere enn chips, men har faktisk like mange kalorier. Om du vil ha chips i helgen og spiser stort sett sunt er ikke det noe galt i det.


Når det kommer til øvelser så tren baseøverlser 3 gange i uken, bli litt sterkere hver gang.

Utlogget ikkesåbiff

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 3
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3

Sv: Bli slankere med Krea-Bolic og Ripped Hardcore?
« #3 : 16. april 2014, 00:26 »
Takk for svar!
Wazap : Hvor mange kg og rep på de øvelsene?

Arondyb : Hvorfor vil du anbefale kreatin monohydrat fremfor Krea-Bolic? Ifølge beskrivelsen skal den være en del kraftigere, og gir en del mer lyst og energi når man går på trening. Mtp på bi-effekter får jeg bare se hva de eventuelt blir, og om jeg kan leve med de. Jeg bestilte produktene rett etter jeg postet tråden, så Krea Bolic og Ripped Hardore er på vei! Hvis det blir for mye for kroppen min får jeg bare selge det til noen kompiser, kjenner selv en som går på det, og synes det er helt rått.

Noen andre som har erfaring med Krea-Bolic eller Ripped Hardcore må gjerne skrive noen ord om hva dere synes  Grin

Utlogget ikkesåbiff

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 3
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3

Sv: Bli slankere med Krea-Bolic og Ripped Hardcore?
« #4 : 16. april 2014, 03:49 »
Det jeg lurer på er altså om det vil være dumt å ta både en fettforbrenner(Ripped Hardcore) og Krea-Bolic. Tips/erfaringer med slike produkter?

Utlogget wazap

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 182
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 182

Sv: Bli slankere med Krea-Bolic og Ripped Hardcore?
« #5 : 16. april 2014, 13:45 »
Takk for svar!
Wazap :
Arondyb : Hvorfor vil du anbefale kreatin monohydrat fremfor Krea-Bolic? Ifølge beskrivelsen skal den være en del kraftigere, og gir en del mer lyst og energi når man går på trening.
de som selger det skriver selvfølgelig at det er sterkere, så de skal tjene penger Tongue monohydrat er mye billigere og det er det det har blitt forska mest på.
Det jeg lurer på er altså om det vil være dumt å ta både en fettforbrenner(Ripped Hardcore) og Krea-Bolic. Tips/erfaringer med slike produkter?
det er ikke farlig å ta de sammen, nei.

Utlogget Poseidon94

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 7
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7

Sv: Bli slankere med Krea-Bolic og Ripped Hardcore?
« #6 : 16. april 2014, 16:10 »
spis det du har lyst på Smiley
Markløft: 270 kg
Benkpress: 137,5 kg
Knebøy: 195 kg
Beinpress: 510 kg
Chins: 24
Push Ups: 75
Løping 3000M: 09:47
Svømming: 400M: 07.03

Høyde: 188 cm
Vekt: 88-92kg

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!