Skrevet av Emne: Kardio eller ikke?  (Lest 1142 ganger)

Utlogget VL

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 37
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 37

Kardio eller ikke?
« : 20. april 2014, 18:19 »
Er da i uke 6 av 15 på ''deff''.. Gått ned fra 110kg til 105.2... Spiser ganske bra hele uken med unntak av 2 valgfrie måltider om lørdagen hvor jeg fyller innpå. ( kan lett gå 1500-2000 kalorier per måltid da )

Men hverdagen er ganske travel, jobb,unge, etc... Får tid til å trene 1 time på ettermiddagen/eller før jobb. Men er knapt med tid til kardio.. Har fram til nå gått gjevnt og trutt ned i vekt på dietten uten kardio.. Har 1 fjelltur vær søndag på ca 90 minutt.. Dette er det eneste..

Men er det bra nok og kun kutte på karbsene underveis? Eller er det nødvendig med kardio også? Jeg vet jo at det er underskuddet som teller!! Målet er å nå 95-97 kg med lavest mulig fettprosent.. ( Har ingen planer om å stille i noe som helst, bare se hva jeg klarer å oppnå ) Har erfaringer fra tidligere dietter at den siste biten på magen er ''umulig'' å få vekk Sad... 
Men visst det har seg slik at et underskudd i form av kardio økter er nødvendig, ikke kun bare ligge i underskudd på mat, vil en kardio av typen jogge 4-5 km 2-3 ganger i uken være godt nok? Har en løype i området som er grei.. Er alt for kjedelig å gå/jogge på mølle...
Noen med peiling som kan svare meg??? Takk takk! : )

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!