Skrevet av Emne: Bein og rumpe!  (Lest 1152 ganger)

Utlogget Avalon

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 59
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 59

Bein og rumpe!
« : 25. juli 2014, 12:50 »
Hei!

Jeg skulle gjerne hatt råd om de beste øvelsene for bein som jeg kan gjøre med utstyret jeg har til rådighet? Jeg har treningsrom hjemme, utrustet med turnringer, slynge, balansebrett, strikker, stang til markløft (og 100kg med vekter) samt hantler. Kjører hip thrust, markløft, strake markløft og bulgarske utfall, men skulle gjerne hatt mer råd og tips for å booste bein og rumpe litt ekstra - og mer variert! Ute har jeg milevis med skog tilgjengelig, og selvsagt både sko og sykkel som blir flittig brukt. Noen gode råd til mer utvikling?  Smiley
"Å se verden i et sandkorn og himmelen i en villblomst legger uendeligheten i din hånd, og evigheten i en time"
-William Blake

Utlogget Rita Immerstein

  • Treningsforum Crew
  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 949
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 949

Sv: Bein og rumpe!
« #1 : 28. juli 2014, 12:39 »
Knebøy i slynge på et bein, vanlig knebøy med stang bak på nakke eller som front knebøybøy og knebøy på balansepute er gode alternativer. Gående utfall og spensthopp/step ups på en benk eller i trapp er også fine muligheter i beintreningen:)
- Master i helsefremmende arbeid
- Personlig trener
- Kostholdsveileder
- Høgskoleutdanning innen ernæringlære, veiledning og coaching
- Trent vekter i over 20 år


Utlogget Lene88

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 48
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 48

Sv: Bein og rumpe!
« #2 : 28. juli 2014, 13:31 »
Hei!

Jeg skulle gjerne hatt råd om de beste øvelsene for bein som jeg kan gjøre med utstyret jeg har til rådighet? Jeg har treningsrom hjemme, utrustet med turnringer, slynge, balansebrett, strikker, stang til markløft (og 100kg med vekter) samt hantler. Kjører hip thrust, markløft, strake markløft og bulgarske utfall, men skulle gjerne hatt mer råd og tips for å booste bein og rumpe litt ekstra - og mer variert! Ute har jeg milevis med skog tilgjengelig, og selvsagt både sko og sykkel som blir flittig brukt. Noen gode råd til mer utvikling?  Smiley

Sumo mark! Helt nydelig for rumpa! Smiley

Utlogget Avalon

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 59
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 59

Sv: Bein og rumpe!
« #3 : 29. juli 2014, 09:10 »
Flott! Tusen takk for svar  Cheesy
"Å se verden i et sandkorn og himmelen i en villblomst legger uendeligheten i din hånd, og evigheten i en time"
-William Blake

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!