Skrevet av Emne: Masse strekkmerker!  (Lest 1675 ganger)

Utlogget fredrik181

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 34
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 34

Masse strekkmerker!
« : 21. august 2014, 02:17 »
Så det har med tiden vist seg at jeg får lett strekkmerker og ganske tydelige merker og. Hørt og lest de blir svakere med tiden men jeg begynner får de på steder jeg ikke er så keen på å ha de. Greit å ha litt på armer, bryst og lår men de begynner komme oppover med hofte osv er det ikke så kult lenger. Har gått opp ca 25kg siden jeg begynte trene. En del av disse kg ikke fullt så gode kilo etter en lengre sykeperiode.
Planen var å ikke cutte før det nermer seg sommer igjenn. Men er det noe jeg kanskje burde gjort ? Har en del mage og love handles som jeg tror skaper strekkmerkene. Setter pris på hjelp! Smiley

Utlogget superspurv

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 376
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 376

Sv: Masse strekkmerker!
« #1 : 22. august 2014, 15:30 »
protip: strekkmerker kan ikke fjernes naturlig, så på den måten så er du litt fucked hvis du syns det er forferdelig.

Hvis du har 25 kilo til overs nå, anbefaler jeg deg å starte med cutten nå isteden for april-mai neste sommer, hvis bodyfaten din er over 20-25%.

Utlogget fredrik181

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 34
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 34

Sv: Masse strekkmerker!
« #2 : 22. august 2014, 23:00 »
protip: strekkmerker kan ikke fjernes naturlig, så på den måten så er du litt fucked hvis du syns det er forferdelig.

Hvis du har 25 kilo til overs nå, anbefaler jeg deg å starte med cutten nå isteden for april-mai neste sommer, hvis bodyfaten din er over 20-25%.

Ligger nokk på 20 - 22%. Har ikke noe imot strekkmerker. Men liker de ikke når begynner komme på hofter osv. Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!