Skrevet av Emne: Storhandel på Proteinfabrikken, hjelp!  (Lest 1625 ganger)

Utlogget MyShake

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 1
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1

Storhandel på Proteinfabrikken, hjelp!
« : 01. september 2014, 12:24 »
Jeg har endelig kommet inn i en god trenings rytme, nå gjelder det bare å få kostholdet på plass. Jeg trener 1t cardio, og 10-15min med fokus på forskjellige muskelgrupper hver dag.
Når det kommer til kosthold så sliter jeg litt, har kjøpt meg diet protein fra PF, så ett av mine tre måltider til dagen består av den. Men jeg lengter etter å kjøpe mer som kan hjelpe kroppen min til å utnytte treningen maksimalt. Tar også PF Rapid Burn 30min før trening.
Jeg trenger ikke så mange kalorier til dagen heller ettersom jeg er ganske overvektig, 163cm og veier 88kilo så kroppen kan hente energi derfra. Dagen min ellers består heller ikke av så mye energi krevende og er stort sett stillesittende.
Tenkte hvertfall å kjøpe:
Kreatin Pyruvate
CLA
E-Burn
---------

Hva annet burde jeg legge til i dietten? Har tenkt litt på Whey Protein ettersom jeg spiser veldig lite kalorier til dagen men dette kan hjelpe til å ta vare og bygge opp musklene samtidig. Noen tips om noen slags barer jeg kan kjøpe også?
Jeg setter veldig stor pris på tips og bekreftelser om noe av dette har hjulpet!

Utlogget denisaps

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 5
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5

Sv: Storhandel på Proteinfabrikken, hjelp!
« #1 : 17. september 2014, 11:29 »
Ikke erstatt proteinpulver med et måltid!
Bruk det heller før / etter trening og som en mellommåltid!
Viktig å spise for å gå ned i vekt faktisk - hver 3-4 time , små porsjoner og et sunt kosthold!
Få i deg nok protein gjennom mat - men du tar også pulver slik jeg ser det.

Proteinpulver/Whey protein HJELPER med å bevare musklene dine men den gjør ikke jobben for deg. Det må du sørge for selv.

Hvorfor ta så mye egentlig og putte i seg så mye "dritt"? Spesielt når man skal ned i vekt. Spis riktig, få deg i deg alle næringsstoffene, tren slik du gjør men kombiner mer HARD styrkeløft i programmet ditt. Jo mer muskler i kroppen desto mer fett forbrenner du. Desutten så bare former det og strammer kroppen din på en vakker måte.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!