Skrevet av Emne: Hvordan få slankere overkropp med styrketrening?  (Lest 2702 ganger)

Utlogget løven

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 5
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5

Hvordan få slankere overkropp med styrketrening?
« : 12. september 2014, 09:36 »
Hunkjønn 50 år. Født slank, men kiloene kom på i forbindelse med svangerskap. Har nå endelig gått ned 15 kg med Grete Roede. Har trent hele livet, men mer aktivt de siste 20. Trent styrke siste 5 år. Har eget trimrom og trener spinning, og styrke med vektstang/vekskiver. + går og jogger. Har tatt full mageplastikk med fettsuging i april i år, og kan nå trene styrke igjen  Smiley Trener markløft, knebøy, benkpress m.m. Har boksesekk, kettlebell (12 kg) og stepkasse jeg også bruker. Jeg er ikke ut etter å bli muskuløs, men muskler er penere enn fett. Jeg har smal hofte/rumpe, men er bred over ryggen/skuldrene/overarmene. Jeg trenger altså hjelp til å få vekk fettet på overkroppen så den står mer i stil med resten. Prøver å få trent styrke minst 2 ganger pr uke. Begrensninger: litt vonde kne, prolaps nederst på venstre side av korsryggen, slitne skuldre  Tongue (reparasjonsalderen  :8)Smiley Hvordan skal jeg trene overkropp uten å bygge meg bredere? Vil gjerne ha fast rompe, så underkroppen kan jeg godt trene litt tungt. Seriøse forslag mottas med takk!

Utlogget løven

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 5
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5

Sv: Hvordan få slankere overkropp med styrketrening?
« #1 : 12. september 2014, 09:43 »
Søren - innlegget kom to ganger  Angry Hvordan sletter jeg det ene?Huh

Utlogget løven

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 5
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5

Sv: Hvordan få slankere overkropp med styrketrening?
« #2 : 30. september 2014, 13:17 »
Nei - her var det ikke mye svar eller gode råd å få...? Ingen som "drifter" denne nettsida som har som jobb å svare alle? Kunne tydeligvis spart meg bryet med å lage meg bruker og stille spørsmål her inne Sad Er kanskje ikke interessant nok å gi gode råd til et kvinnfolk på 50 år som ikke vil bygge svære muskler  Tongue  Undecided ?

Utlogget Gomaramp

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 14
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 14

Sv: Hvordan få slankere overkropp med styrketrening?
« #3 : 30. september 2014, 19:06 »
Om du ikke ønsker å bli bredere bør du vel i all hovedsak droppe styrkeøvelser som innvolvere skuldre.Kanskje fokusere på armer og mage isteden. Bicepscurl, franskpress, crunches, planke, benkpress og liknende er øvelser du kan prøve.

Utlogget løven

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 5
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5

Sv: Hvordan få slankere overkropp med styrketrening?
« #4 : 01. oktober 2014, 10:09 »
Takk - det var som jeg etter hvert fikk mistanke om. Da er jeg på rett vei  Wink Grin

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!