Skrevet av Emne: Hva pokker skjedde her?  (Lest 54245 ganger)

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Hva pokker skjedde her?
« #75 : 23. januar 2015, 11:36 »
Jeg synes faktisk ikke at Fleksnes er fullstendig teit. Jeg hadde noen morsomme runder med ham om blant annet dvergkasting allerede i 2008 da det krydde av både små og store bolere her. Det hjelper å ha passert 30 for lenge siden for å forstå seg på en del av humoren. For en 15-åring så er det sikkert ikke så enkelt. Kvinner har en tendens til å ta ham litt for alvorlig. Har alltid sett på Fleksnes som en motvekt mot en del ting. Hvem som får hvor mange honnører har jeg aldri brydd meg noe om men en gang i tiden så fikk man honnør for omtrent hva som helst. I forhold til Suppemann, som var ganske morsom av og til og skaffet seg mange honnører så har iallfall Fleksnes noe å bidra med i forhold til forumet.

Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget Bane

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 545
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 545

Sv: Hva pokker skjedde her?
« #76 : 23. januar 2015, 12:19 »

Bane og SFV forstår jeg ikke helt hvorfor gidder å lese eller kommentere denne tråden da det virker som om dere synes hele tråden er fullstendig teit og at bl.a. jeg er det samme. At det nå blir en debatt over hvor mange honnører jeg har fått, beviser vel egentlig bare at Fleksnes har en form for posisjon på forumet, sikkert mer hatet enn elsket, men i det minste finnes det en ærlig og redelig baktanke bak mine innlegg, selv om de ofte handler om helt utopiske ting eller noen ganger begrenser seg til "Du er en idiot." Det gjelder å kunne se hvor det kommer fra, og hvordan motvekten tipper...





Da har du nok misforstått, for det første så var det ikke jeg som tok opp antall honnører gitt, jeg er ganske likegyldig til det egentlig, men du har nok/hadde nok en sterk posisjon på treningsforum.

Jeg misforstod deg i begynnelsen når jeg startet å lese på dette forumet men etterhvert så har jeg faktisk skjønt at du (ofte/iblant, usikker på hvilken enda) har en baktanke med innleggene dine, derfor tenkte jeg at du nok hadde en baktanke når du startet tråden her og.
Alle tror du er useriøs hele tiden, derav tenkte de at denne tråden var useriøs, noe den forsåvidt er, men jeg er faktisk enig i problemstillingen/emnet på tråden, noe jeg også tror du er, ref. første delen av det forrige innlegget ditt.


Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Hva pokker skjedde her?
« #77 : 26. januar 2015, 11:57 »
Jeg er alltid seriøst useriøs.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Hva pokker skjedde her?
« #78 : 26. januar 2015, 12:52 »
But seriously.
Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget Pajero

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 431
  • Honnør: 197
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 431

  • Time for Power!
Sv: Hva pokker skjedde her?
« #79 : 27. januar 2015, 12:00 »
Forumet diskuterer ikke en gang lengre bruken av styrkeløfterutstyr. 

Kompetansen på gjennomstnittsbrukeren er så lav at han vet ikke hva utstyr er en gang, derfor vanskelig å starte debatt mot det.

Uansett;  Jeg tror vi sier det er nok svada og tøv her hva denne krampetrekningen av en tråd angår og derfor legger inn håndkleet.

Folk som har hatt ett forhold til tf vil nok fortsatt titte innom forumet i desperat håp om at en strongman har startet en tråd hvor han kritiserer styrkeløft pga at ingen klarer å reppe på 400 kg i mark på plattingen, hvorpå landslaget kaster seg på for deretter å oppleve at strongmanen vil ha personlig adresse til samtlige debatanter hva at han er i ferd med å miste kontrollen og ønsker å utøve vold. 

Jeg mistenker at dette er en av de veldig  få resterende slike samlinger som vi har hatt  her de siste månedene, altså den type samling hvor en gjeng avdankede men aktive brukere vil ha sin siste fix med tf pga at de savner de gode gamle dager.

Jeg tar ett års fri nå for så å sjekke innom igjen om ett års tid, skjønner jo at forumet ikke er blitt rehabilitert, men bare sånn for old times sake.

 




There can be only one!

Perser:  Knebøy:  80  kg  Benkpress:  72.5  Markløft:112.5  Militærpress:  45 kg - Alle løft gjort uten utstyr eller doping

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Hva pokker skjedde her?
« #80 : 27. januar 2015, 15:00 »
Folk som har hatt ett forhold til tf vil nok fortsatt titte innom forumet i desperat håp om at en strongman har startet en tråd hvor han kritiserer styrkeløft pga at ingen klarer å reppe på 400 kg i mark på plattingen,

Det hadde vært litt gøy med Brian Shaw på Treningsforum. Du har rett i det. Hvordan ting blir når det blir 10 sånne og 350 i mark blir "startvekt" for å ikke bli "kasta ut" er kanskje noe annet.

Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Hva pokker skjedde her?
« #81 : 28. januar 2015, 11:46 »

Jeg tar ett års fri nå



Takke faen for det.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Hva pokker skjedde her?
« #82 : 28. januar 2015, 16:15 »
Tok turen "innom" i dag jeg og, første gang på fåglarna må vite hvor lenge. Tror det er andre gang på 4 år eller noe. Litt trist hele greia, egentlig. Føltes litt som den gangen jeg satt og switcha foran tv-en og kom forbi en episode av Baywatch og kom til kanalen akkurat i rette tid for å se Pamela stå oppi et av disse tårna og speide ut over stranden. Når man noen dager etterpå satt på Face og bladde forbi et random bilde av en 47 år gammel Anderson ble det en aldri så liten nedtur.

Kan man, om man tar forumets forfatning i betraktning, anta at folk har fått seg et liv?
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Danny

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 975
  • Honnør: 196
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 975

Sv: Hva pokker skjedde her?
« #83 : 25. februar 2015, 17:57 »
Ikke ett halvgalt bidrag Danny, selv ville jeg vel heller ha anbefalt dette da:

http://www.kalibergym.no/5x5-powerbuilding/

Fra hva jeg har blitt fortalt ett genialt program.  Det er satt opp av Gunnar Strand Jacobsen, en av de desidert mest kompetente styrketrenerne her til lands.  Jacobsen har holdt på med styrketrening og coaching av styrkeatleter siden 90 tallet så at dette programmet vil være ekstremt effektivt tror jeg ingen vil debatere.


Kan legge til at på 90 tallet såover 150 kg medsier sitt mener nå jeg.  I tillegg var han deltager på NSM en gang seint på 90 tallet, klarte en 6 plass så han mangler ikke akkurat resultater på merittlisten heller, en oppnår bare ikke slike resultater uten enorm kompetanse.



Nei hsn er en imponerende fyr.  Jeg satset i min tid mot en helt annen type fysikk, men løft som 210kg smalbenk på 94kg vekt, (100 reps på 100kg også)  Dips med 100pluss i belte for 10 reps på 100kg vekt,  fremoverbøyd roing med 140 for 3x10, Enarmspull-Up med 10kg i belte o.l viste ihvertfall at jeg økte bra på de tinga jeg prøvde å gjøre bra. Jeg var sykelig opptatt av overkroppstrening og hovedmålet mitt var å få armene og øvre del sv overkropp  så store at det så sprøtt ut ift den tynne mifja, old school type. Vel, da armene var 54 med pump på 95kg vekt hadde jeg looken jeg trente for.

 Men jeg hadde aldri kroppen til å bli 150kg som Gunnar. Programmet jeg laget her var egentlig bare noe jeg skrapet sammen for at noen kanslje trengte et nytt program å følge. Jeg ser opp til Gunnar og andre som klarer å oppnå så sinnsyke resultater og enda mer respekt for at det høres ut som han gledelig hjelper andre. Vil du bli en 150kg bygger er nok ikke det mitt felt, men jeg har hatt en god del klienter oppigjennom selv som har betalt meg mdd god samvittighet. Men jeg har ikke coachet byggere som har stilt noengang, jeg liker meg bedre med klienter som ikke har trent så lenge at de på en måte har blitt litt låst i tankegangen og som ikke har troa på at det finnes en bedre måte å gjøre ting på. Jeg er fornøyd med mine klienter og oppgaver men at jeg skulle ha blitt veid opp mot Gunnat som har oppnådd ti ganger så mye som meg .er ikke noe jeg er komfortabel med. De største er størst. Enough said.
Stats 2015 Rein på TRT: Høyde: 1,83. Vekt: 95-105. Alder: 27. Discopumper. Armer: 45-50, Midje: 85-95. Noen sett fra 2015; 100x50 i medium smal benk, 30 "strongman" Chins på 103kg bw.

Utlogget Pajero

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 431
  • Honnør: 197
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 431

  • Time for Power!
Sv: Hva pokker skjedde her?
« #84 : 07. februar 2016, 10:03 »

Jeg tar ett års fri nå for så å sjekke innom igjen om ett års tid, skjønner jo at forumet ikke er blitt rehabilitert, men bare sånn for old times sake.

 



OK.

Som jeg lovet er jeg nå tilbake etter ett års pause.

Og som forventet har ikke en eneste kukk her inne en gang kommet i nærheten av å redde forumet.
There can be only one!

Perser:  Knebøy:  80  kg  Benkpress:  72.5  Markløft:112.5  Militærpress:  45 kg - Alle løft gjort uten utstyr eller doping

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Hva pokker skjedde her?
« #85 : 22. februar 2016, 16:18 »
Nå som du kom, er det i det minste en her.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget BEISTET!

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 577
  • Honnør: 152
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 577

  • BÅB BÅB BÅB IKKE SANT?!?
Sv: Hva pokker skjedde her?
« #86 : 22. februar 2016, 21:59 »
Flesknes, du Flesknes.... Jeg savner tiden fra 5-7 år tilbake jeg og. Hvem glemmer vel den gode, gamle "utskjellingstråden"? Aahhh. Det var tider det!
- Your biggest potential is in your weaknesses.

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Hva pokker skjedde her?
« #87 : 23. februar 2016, 11:47 »
Flesknes, du Flesknes.... Jeg savner tiden fra 5-7 år tilbake jeg og. Hvem glemmer vel den gode, gamle "utskjellingstråden"? Aahhh. Det var tider det!

Ja, det var det. Og utskjellingstråden er den beste og mest nødvendige tråden noensinne skapt på et forum. Ren terapi og balsam for sjelen.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget steele

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 522
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 522

  • Morrapose
Sv: Hva pokker skjedde her?
« #88 : 01. mars 2016, 14:19 »
Har man blitt for gammel og avdanket? Kanskje dagens kvinnesamfunn også har satt sitt preg på den harde kjernen her inne...

Utlogget Pajero

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 431
  • Honnør: 197
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 431

  • Time for Power!
Sv: Hva pokker skjedde her?
« #89 : 08. mars 2016, 04:17 »
Så dere lurer fortsatt tidvis innom her.

Tydelig at min aura tiltrekker seg fortapte sjeler. 

Om noen vil ha ett showdown i utskjellingstråden så er det bare å si ifra, så skal jeg levere de samme hardcore utskjellingene som jeg alltid har levert.  Vi snakker regelrett verbalt misbruk av tredje grad, det finnes ytterst få her inne som klarer å takle de utrolige verbal-utbruddene som jeg er kapabel til å produsere! 
There can be only one!

Perser:  Knebøy:  80  kg  Benkpress:  72.5  Markløft:112.5  Militærpress:  45 kg - Alle løft gjort uten utstyr eller doping

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!