Skrevet av Emne: Alternative brystøvelser  (Lest 8958 ganger)

Utlogget brakkvann

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 1
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1

Alternative brystøvelser
« : 16. oktober 2014, 14:30 »
Hei, jeg meldte meg inn på forumet her da jeg håper dere kan hjelpe meg med ett problem jeg har:

Jeg er en 26 år gammel mann, og skulle gjerne ha forbedret volumet av brystkassen min.
Jeg har nylig gjennomgått en operasjon av mitt høyre håndledd (og mitt venstre er operert fra før).
Kirurgen gav meg klar beskjed om at jeg ikke kunne belaste håndleddet med tunge vekter i kompresjon (dvs: alt av pressøvelser som benkpress, skråbenk osv) etter ingrepet, for resten av livet.
Jeg har derfor lett etter alternative øvelser, og funnet noen jeg kan gjøre for å trene brystkassen: peck-deck, flies i kabler med høyt-lavt-og middles vinkel (dette er med relativt lette vekter sammenlignet med benkpress) og pullover.

However føler jeg at det er ingen av disse øvelsene som treffer brystet like bra som benk og skråbenk gjør. Jeg har også prøvd øvelser som push-ups og push-ups med ball, men disse øvelsene gir for mye vekt på ett vinklet håndledd og gir meg smerter.

Derfor lurer jeg på om det er noen her inne som har noen tips og triks til andre øvelser som kan funke for meg for å oppnå den brystkassen jeg ønsker?

Mvh,
Hopefully-Soon-to-be-mister-chest-a-lot

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!