Skrevet av Emne: Søker "slankevenninne":):  (Lest 1683 ganger)

Utlogget Hpettersen86

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 2
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2

Søker "slankevenninne":):
« : 19. oktober 2014, 03:45 »
Heihei! Jeg er ei jente på 24 år, og bor i Akerhus. Jeg savner forståelse og motivasjon i hverdagen min, og ser etter en eller fler "slankevenninne(r)". Jeg ønsker en jente, som sliter med det samme som jeg sliter med. Jeg er litt lei av å lese alle suksesshistorier overalt. Jeg er over 20 kg overvektig og har sliti med vekta hele livet uten å klare å gå ned i vekt og bli der. Jeg sliter med overspising, noe som ikke hjelper i det hele tatt på vektproblemet.

Så jeg søker deg som har utallige mislykkede slankeforsøk bak deg, og som trenger å gå ned over 20 kg du også (ikke et krav). Men jeg er også lei av å se tynne jenter klage over vekta over alt).  Hvis du sitter fast i et svart hull, fylt med mat, mat, mat, skuffelser, og motgang, og vil ha noen å dele erfaringer/tanker/følelser/tips og motivasjon med så kontakt meg gjerne her eller på hpettersen86@hotmail.com.

Utlogget birgmikk

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 1
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1

Sv: Søker "slankevenninne":):
« #1 : 23. oktober 2014, 23:08 »
Hei Smiley jeg er nettopp begynt å trene selv, for å ned i vekt/fettprosent. Om du ønsker en treningspartner over nett eller bare noen å drøfte/snakke med, så stiller jeg mer enn gjerne opp:) jeg er selv 24 år gammel, bor i Kristiansand og har alltid vært god å rund i kantene:)  ikke alvorlig overvektig, men overvektig. mitt mål er å ned 10% i fett på 12 uker.. frem til nå har det gått veldig bra, og jeg deler gjerne tips og inspirasjon Smiley om ikke du føler for å snakke med meg, så ønsker jeg deg lykke til videre og stå på!:)

Utlogget millis

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 2
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2

Sv: Søker "slankevenninne":):
« #2 : 07. november 2014, 22:28 »
Del gjerne dine tips og motivasjon her også birgmikk, vi er nok mange i samme situasjon Smiley


Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!