Skrevet av Emne: Gruppetimer  (Lest 816 ganger)

Utlogget Lyngblomst

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 1
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1

Gruppetimer
« : 20. oktober 2014, 14:55 »
Jente 25
171
65kg (?)

Hei!
Jeg ELSKER å trene på gruppetimer (sats)! og går på mange forskjellige timer, ikke bare pilates og yoga liksom.
Jeg prøver å få til 1-2 crosstraining timer i uka, også vaierer jeg på de andre timene resten av uka (går som regel på 4-5 timer i uka).
De andre timene jeg går på da er feks, yoga i 38grader varmt rom, forskjellige "puls" timer (ikke spinning, blæh), bodypump osv. Varierer ettersom hva jeg har tid til og når på døgnet timene går.
DET jeg lurer på er, er dette god trening eller er det bare fjasing rundt i et rom? Leste et sted at Martin Norrum (?) ikke anbefalte gruppetimer til jenter som vil "stramme opp" og bygge muskler, noe som er blant mine mål. Jeg trener som regel alene og har ikke lyst til å stå i "vektløfterhjørnet" og bli sett dumt på, dessuten syntes jeg gruppetimer er kjempegøy, og jeg pusher meg selv mye mer der enn på tredemølla feks, for på gruppetimene finner jeg meg ofte en eller to som jeg "konkurrerer" mot. (bare jeg som vet om konkurransen.. haha >Cheesy).
Jeg har ikke sett sånn kjemperesultater av treningen til nå, det skal jeg innrømme.. men er i bedre form, og driver sakte med sikkert og legger om kostholdet mitt til det bedre.
Burde jeg droppe disse gruppetimene, som forøvrig ofte inneholder en del styrketrening, til fordel for ren styrketrening ute i vektjungelen?? what

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!