Skrevet av Emne: Tips til å bli slank og muskuløs (Kosthold + treningsprogram)  (Lest 1404 ganger)

Utlogget AznBoi

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 1
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1

Alder 20
Høyde 177~
Vekt 65~

Hei!

Jeg er 20 år og har trent ganske ujevnt i en ganske lang periode nå (1-2 år). Endringene fra jeg først begynte å trene er fornøyd med, men etterhvert så har jeg vært på det samme nivået ganske lenge uten fremgang.

Jeg har veldig lite peiling på kosthold, altså telle kalorier, vite hvor mye proteiner jeg trenger, hva jeg bør spise, osv. Jeg har også veldig lite peiling på hvilke treningsprogram jeg bør følge. Har også en veldig dårlig vane til å skippe leg day, selvfølgelig.  Embarrassed

Det jeg har holdt på meg en liten stund er dette programmet:
http://www.reddit.com/r/Fitness/comments/2cvjks/skinny_guy_55_month_progression_gained_15kg/
(Dette er en fyr som hadde relativ samme kroppsbygging som meg i før bildene, så jeg tenkte dette var greit å følge).

Det eneste jeg gjør med tanke på kosthold er å drikke proteinshake etter trening. 2 scoops med proteinshake (34g x2). Det er alt pretty much.

Som sagt, så har jeg sett veldig lite fremgang i det siste desverre. Kan dere hjelpe meg med kosthold og treningsprogram? Jeg er villig til å forandre kostholdet mitt, selv om jeg hater grønnsaker osv. Jeg har en ganske normal størrelse i forhold til vekt og høyde. Jeg er ikke feit, heller ikke tynn. Men hvis jeg måtte velge en av de to, er jeg nok nærmere tynn. Basically, så vil jeg bare bli ripped. Holde en slank form samtidig som får muskler.

Burde jeg trene cardio forresten? For refferanse, så kan jeg ta 60kg i benkpress, 3x8.

TUSEN TAKK PÅ FORHÅND! Smiley

Utlogget Fanfarius

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 18
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 18

Jeg repeterer meg selv i flere poster her, men det er fordi jeg er så ekstremt fornøyd med programmet jeg vil anbefale deg:

Michael Matthews - Bigger Leaner Stronger!


Sjekk det ut! Jeg lover deg, det er helt rått.
Alt du trenger å vite på 200 sider.

Jeg vokser ca 1 kg i uka med det, og har gått fra 72 til 80 på 2 måneder.
Lykke til!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!