Skrevet av Emne: fett% og hjelp med trening på kaloriunderskudd  (Lest 8524 ganger)

Utlogget DaMeion

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 10
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 10

fett% og hjelp med trening på kaloriunderskudd
« : 02. desember 2014, 04:57 »
Hei! Jeg er en mann på 20 år, og Jeg har nå gått ned 12kg på litt over 2 mnd og er ganske nysgjerrig på hva dere tror fett% min er?
Løpte med ned 12kg, og begynte først å trene styrke i forrige uke. Er det mest effektivt med fullkropp 3 ganger i uken eller split? Nå kjører jeg en 4 split som går over hver muskelgruppe 1 gang i uken. Kommer til å fortsette å ligge i kaloriunderskudd fram til jeg har gått ned til 75kg ca, og nå er jeg 85kg på 175cm høyde Wink

Takke for hjelp!

Utlogget pablopablo

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 16
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 16

Sv: fett% og hjelp med trening på kaloriunderskudd
« #1 : 04. desember 2014, 21:40 »
hei, hvorfor vil du gå ned i vekt? det som du trenger er å bygge muskler. det er kjempe viktig å følge diett og trening som er tilpasset deg.

har du spørsmål? trenger hjelp ift trening eller kosthold ta kontakt: pawelstempel82@gmail.com

Utlogget DaMeion

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 10
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 10

Sv: fett% og hjelp med trening på kaloriunderskudd
« #2 : 21. januar 2015, 18:13 »
hei, hvorfor vil du gå ned i vekt? det som du trenger er å bygge muskler. det er kjempe viktig å følge diett og trening som er tilpasset deg.

har du spørsmål? trenger hjelp ift trening eller kosthold ta kontakt: pawelstempel82@gmail.com

Jeg lå på 22% kroppsfett på det bildet der, så jeg vil helst ned til rundt 10%. Jeg har aldri vært noe spesielt "slank", så jeg er motivert til å teste det ut. Så når jeg er fornøyd med fett% så tenkte jeg å bulke med minimalt kalorioverskudd.

Har veddemål med brodern om hvem som klarer å få lavest fett% til sommeren, og taperen må tatovere "The Lesser Brother" på valgfritt område Cheesy

Utlogget DaMeion

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 10
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 10

Sv: fett% og hjelp med trening på kaloriunderskudd
« #3 : 21. januar 2015, 18:15 »
Her er noen bilder av nåværende form. ~80kg. Så har gått ned 4kg siden sist jeg postet.

Utlogget bukt

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 27
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 27

Sv: fett% og hjelp med trening på kaloriunderskudd
« #4 : 25. januar 2015, 11:56 »
Hei jeg har alltid trent med fettprosent mellom 6-12 og bygget muskler samtidig, litt avhengig av kropp til kropp hvor mye du legger på deg .

For meg har det aldri vært noe problem å ligge lavt i prosent og få trent tungt, hadde sikkert vært enda sterkere med litt mer fett på kroppen men for min del trener jeg for å se og føle meg bra ut og da er det ikke noe alternativ å være umarkert 8mnd i året for showoff om sommeren da det ikke er målet...

Jeg er rimelig kjent med kroppen etter år med testing av ulik mat for best opptak i kroppen samt balansen mellom hva du dytter inn av kalorier og hva du forbrenner... så da er det bare å få i seg det kroppen responderer mest på ...

Fettprosenten din vil jeg anta ligger nå på omkring 13-14 prosent , ned under 10 prosent da kommer magerutene/ blodårer og fibre mer til syne, litt vanskelig å avgjøre utifra bildet da man ofte kan virke litt mer flat med hvit hudfarge og feil lys...

Til sammeligning i skarphet la jeg ut et bilde i post over her med en fettprosent rundt 10 prosent mot rundt 13-14prosent  på bildet ifra sommeren som var... stor forskjell i markethet på det 3 -4 prosentene

ø.l

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!