Skrevet av Emne: Hvor tunge vekter skal jeg trene med?  (Lest 1392 ganger)

Utlogget igitilb

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 1
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1

Hvor tunge vekter skal jeg trene med?
« : 31. januar 2015, 02:19 »
Jeg ønsker å øke volumet på musklene mine, men er veldig usikker på hvor tunge vekter jeg må trene med for å oppnå resultater? Finnes det noen grunnregler på hvordan jeg kan finne utav dette?

Utlogget Rambofant

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 15
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 15

Sv: Hvor tunge vekter skal jeg trene med?
« #1 : 07. februar 2015, 09:18 »
Øk med moderate mengder, start med noe du klarer. Teknikk er det viktigste du må trene inn, det har også veldig mye å si hva øvelser du skal ta. Du kan variere fra en øvelse til en annen, inniblant halveres vekten på en øvelse og er dobbel på en annen. Det er forskjellig fra alle, og alt ettersom hvordan du bruker musklene dine.

Jeg vil anbefale deg å starte med manualer på rundt 7,5 kilo, test dette og se om det er veldig enkelt eller om det er en grei størrelse. Etter rundt 1 uke kan du gå opp til 10 kilo og prøve deg med 12,5 neste uke. Du må gå progressivt oppover, jeg vet det er mange som tar ekstreme vekter med lite repetisjoner for å kunne bare øke i størrelse. Men dersom du gjør det får du svake muskler også, noe jeg regner med du ikke vil. Så ta det rolig, og gå oppover med kroppen din :-). Den største feilen jeg ser på studiet (Er nybegynner selv) er venner av meg som dabber av og forlater fordi de ikke er motivert. Om du tar litt og litt, ser du framgang og vil bygge en sunn kropp. Jeg vil også anbefale deg å bruke protein isolat rett etter trening, BCAA+ under trening og kreatin for å få maks ut av treningen. Lykke til, ikke gi opp!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!