Skrevet av Emne: trening trening og mer trening men ingen framgang...  (Lest 1727 ganger)

Utlogget LAProTrainer

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 3
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3

Hei, har trent i over 3 år nå. har logget på 5-6 ganger i uka det siste året.
veier 73kg og klarer ikke øke! var oppe på 76 kg for 7 månder siden.. men da hadde jeg sikkert 15-20 % fettprosent.. ønsker å ligge på 78-80 kg og 7-10 % i fettprosent.
har fått en skulderskade som gjør at jeg ikke kan bruke den (som om å ha brukket den) skal ta mr om 2 uker så for ikke trent 100% nå.. så lurer på å bruke de 2 ukene på å bulke. Har noen noe ide om hvordan man bulker riktig (mat, klokkeslett, antall måltider osv...)

Er det noen produkter jeg burde bruke får å øke i muskelmasse og ned i fettprosent?

takker for svak Cheesy
20 År
Tømrer
Treningsnarko

You gotta risk it to get the biscuit!


174 cm
73 kg

Utlogget anorakk

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 379
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 379

Å øke i muskelmasse og gå ned i fettprosent når man allerede er på 73kg er tilnærmet umulig. Her må du bare ta et valg: enten så begrenser du kaloriene og trimmer vekk fett, eller så øker du dem og legger på deg muskel og litt fett. Jeg hadde ikke bulka i en periode hvor du ikke kan trene, for å være helt ærlig. Da hadde jeg bare spist vedlikeholdsantall kalorier, og ventet på bedre tider.

Du skal ikke kjøpe noen produkter. Det er bare piss alt sammen.

Klarer du ikke å øke når du trener hardt, så spiser du ikke "skittent" nok. Da må det mer fett og karbohydrater til, pizza og burger og sånt ræl. Ikke ukontrollert mye, men nok til at vekta begynner å gå den rette veien. Nøtter til hvert måltid, litt kokosolje, osv.
"After a certain poundage, all squats feel just about the same - heavy." -Bill Starr, The Strongest Shall Survive

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!