Skrevet av Emne: Valg av treningssenter  (Lest 7311 ganger)

Utlogget VillKar

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 2
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2

Valg av treningssenter
« : 02. mars 2015, 21:46 »
Eg er ein 16 år gammal gutt som trenger hjelp med valg av treningssenter. Det eine senteret har god beliggenhet, men er litt lite og har ikkje så mange apparater. På den andre siden koster det bare 320kr i månaden pluss det at du får eget treningsprogram og 10 timer med personlig trener det første året. Eit par av vennene mine går på dette senteret.

Det andre senteret krever at eg må ta buss i ca 15 min for komme fram. Dette senteret er derimot ganske nytt og har fått mange gode omtaler. Senteret er ganske stort og har mange apparater å velge mellom. Apparatene er nesten heilt nye. Det koster ca 500kr i månaden å gå her. Eg trur ikkje du får eget treningsprogram eller mange timer med personlig trener. Du får derimot oplæring på teknikk på basic øvelser. Her har dei fleire tilbod som crossfit, egen styrkeklubb og andre fasiliteter.  Men her har eg ingen venner som går. Dette senteret virker mykje mer seriøst enn det andre senteret. 

Men eg er ikkje heilt sikker på kva eg skal velge, derfor treng eg innspill og råd.

Utlogget anorakk

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 379
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 379

Sv: Valg av treningssenter
« #1 : 02. mars 2015, 22:18 »
Det du trenger for å bli sterk er en stang, vekter, og et rack som muliggjør knebøy og benkpress. Hvis det billigste stedet har det, pluss noen kompiser, så stemmer jeg for det.
"After a certain poundage, all squats feel just about the same - heavy." -Bill Starr, The Strongest Shall Survive

Utlogget VillKar

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 2
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2

Sv: Valg av treningssenter
« #2 : 04. mars 2015, 22:21 »
Takker for innspill

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!