Skrevet av Emne: Ønsker og få ned fettprosenten!  (Lest 3533 ganger)

Utlogget torem9

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 15
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 15

Ønsker og få ned fettprosenten!
« : 30. mars 2015, 22:27 »
Hei! Er en gutt på 19 år som har trent litt i rykk og napp hele livet, som da har gjort til at eg er sånn passe godt trent. Har egentlig alltid vert fornøyd med kroppen min, men nå ønsker og utfordre meg litt. Få ned fettprosenten og få six-packen fram!

Har de siste månedene trent regelmessig styrke(jobber turnus, så ikke alltid like lett) og prøvd å svømme så ofte som eg kan. Spiser som regel havregryn til frokost, diet-pro måltiderstetter(gymgrossisten) til lunch, middag en eller annen form for kjøtt/fisk med fullkornspagetti/salat/ris, makrell i tomat/egg med grove skiver til kvelds. Prøver og ikke spise meg stappmett på måltidene, men nekter og sulte. Holder meg for det meste unna chips og godis, hender at eg drikker lettbrus når eg spiser.

Men til tross for dette merker eg ingen nedgang i fettprosent. Noen som har noe tips eller noe som helst? Ønsker selvfølgelig og miste minst mulig muskler.

Utlogget macpersen

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 70
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 70

Sv: Ønsker og få ned fettprosenten!
« #1 : 30. mars 2015, 23:30 »
Jeg har six-pack og det som funket for meg er:

MCT olje, google det. Jeg bruker det i proteinshaken min, eller når jeg drikker grønn-te
Grønn te uten sukker! Sukker er din store fiende. drikker 1-3 kopper om dagen.
Etter cardio økt tar jeg en liten "shot" eplesyre eddik, 8%, brun. google det.
cardio økt før frokost, 45 min på mølla i oppoverbakke i passe tempo, du trenger ikke å ta deg ut, bare svette så godt som mulig.
drikke masse vann.
Jeg unngår pasta, bakverk(brød, rundstykker etc) og melkeprodukter (melk, yoghurt, cottage cheese) Det er ikke noe MUST, men jeg unngår det.
ja jeg drikker lettbrus på lørdager, men prøver å unngå det i uka.
Spiser hver 3 time. hvert måltid inneholder som regel brokkoli, blomkål, gul løk,kyllingkjøttdeig,fersk champignon, brun ris, chilipepper.
fyll magen din med grønnsaker, det kan du spise mye av uten av at det er fare for å legge på seg. Jeg prøver å spise minst mulig ris, men jeg trener 2-3 ganger om dagen å da trenger jeg karbs for å kunne prestere.
Hvis du skal spise havregryn til frokost anbefaler jeg deg å bruke kanel, google kanel, kjempe bra. men den rette sorten, det er to typer, en som er trygg å en som er farlig å spise mye av, kommer ikke på navnet men det er lett å finne på google. du kan ha kanel i proteinshaken din også. det gjør jeg.
nøtter er genialt som mellommåltid, peanøtter, cashew, mandler, valnøtter. Men vær forsiktig og ikke spis for mye. lett at man spiser en hel pose å det er ikke bra.
Bær er fantastisk, jeg pleier å spise blåbær eller bringebær til kvelds. kjempegodt og full av viktige godsaker for kroppen!
tren med ab wheel visst du klarer, har hørt at det er forsket på at den er den beste øvelse du kan gjøre for å aktivere mest mulig magemuskler.

bra du nekter å sulte, det er ikke bra. Spis nok men ikke stappmett, med tid så vil ting skje. Ja du må nok ofre chips og godis. Det skal gå at du spiser dritt en gang i uken men da tar det lengre tid, klarer du å vente 2 uker mellom hver gang så speeder du prossesen. klarer du 7 uker, ja du forstår Cheesy virker som du har hodet på riktig plass, dette vil du klare!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!