Skrevet av Emne: Tror dere at jeg får mye løs hud? hva kan jeg gjøre for å ikke få det.  (Lest 2262 ganger)

Utlogget nunu

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 8
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 8

Hei, jeg er 22 år gammel jente som veide 107kr før jeg tok tak i dette, veier nå 85 kilo og har 25 kilo igjen å miste. jeg raser ganske fort ned i vekt. Hva burde jeg å gjøre for å ikke få så løs hud? tror dere at jeg vil få overflødig hud som må oppereres vekk? Min mor har 4 barn og så vidt strekk merker, hvis jeg har fått hennes gener kansje jeg ikke får så overflødig hud? hva tror dere?

Utlogget Danny

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 975
  • Honnør: 196
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 975

Det må du bare vente og se, ingen kan spå. Om du går ned fra 107 til 65 sier det seg nesten selv at du vil få NOE løs hud. Det er dritten med å la seg selv forfalle så langt. Baksiden av medaljen. Noen velger å operere, andre syns ikke det plager dem så mye. Vær glad du ikke venta lengre. Bygg muskler så vil du fylle ut mye hud med det istedet så skademinimerer du ihvertfall. Har sett folk som har gått ned fra cirka din gamle vekt og ned til litt over 70 med ganske stram hud. Du har en stor fordel med at du er 22 og ikke 40. Kan faktisk hende du blir smashing uten noe fjerning av hud hvis du klarer å fylle muskler riktige steder.
Stats 2015 Rein på TRT: Høyde: 1,83. Vekt: 95-105. Alder: 27. Discopumper. Armer: 45-50, Midje: 85-95. Noen sett fra 2015; 100x50 i medium smal benk, 30 "strongman" Chins på 103kg bw.

Utlogget Danny

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 975
  • Honnør: 196
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 975

http://www.treningsforum.no/php/art.php?id=3518

Sjekk ut han der. Har jo gått ned rimelig ekstremt og vil si han har veldig lite overflødig hud. Han er på din alder så kanskje du hat
r gjort valget om vektnedgang i grevens tid frøken !
Stats 2015 Rein på TRT: Høyde: 1,83. Vekt: 95-105. Alder: 27. Discopumper. Armer: 45-50, Midje: 85-95. Noen sett fra 2015; 100x50 i medium smal benk, 30 "strongman" Chins på 103kg bw.

Utlogget nunu

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 8
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 8

Tusen tusen takk for svar! Smiley vil sjekke det ut med engang !

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!