Skrevet av Emne: Dietplan på ca 1600kcal, trenger litt hjelp :)  (Lest 2577 ganger)

Utlogget stianr

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 7
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 7

Dietplan på ca 1600kcal, trenger litt hjelp :)
« : 17. april 2015, 01:33 »
Hei, jeg har satt opp en måltidsplan for en dag å lurer litt omkring hva dere syntes om den, har dere noe kritikk å komme med om den, er det noe dere ville ha endret på, har jeg regnet feil på noen av næringsinnholdet osv?

Mål:
Jeg er 194cm, 120kg og ganske "stor" muskulatur naturlig.
Målet er å komme meg ned til under 100kg før 5 august, jeg beveger ikke alt for mye på meg for tiden pga eksamens studering, så jeg beveger for det meste bare på meg når jeg er på trenings senteret, Treningen min er 30min på elipse maskinen som oppvarming, mandag Bryst mage og armer, Tirsdag Rygg og skuldre, Torsdag Ben og Fredag cardio 1time, pluss cardio på søndager hvis jeg føler for det. Tror dere det er oppnåelig å gå ned 20+kg på disse 3 mnd med denne diet planen med små variasjoner og treningen ?



Jeg har gått på en såkalt juice diet for 3 uker siden, å gikk ned 7kg den første uka, de 2 siste ukene har jeg spist fast mat, men for det meste bare frukt å grønt, pluss 2-3 brødskiver til dagen med leverpostei. men jeg har ikke gått ned mer en 1-2kg de to siste ukene, til tross for å ha spist i underkant av 1200kalorier om dagen, + 1 time cardio 5 dager i uka. Hva kommer dette av ?

Utlogget macpersen

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 70
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 70

Sv: Dietplan på ca 1600kcal, trenger litt hjelp :)
« #1 : 17. april 2015, 04:08 »
Holy shit 7kg på en uke! Wow! Gratulerer med framgangen!  Grin Juiceingen fungerer, er den netflix dokumentaren du hadde det ifra? Smiley Hva var det, fat sick and nearly dead? Smiley
1-2 kg er bra da. 3 måneder, 12 uker, da må du miste 1,67kg i uken, det er hardt, men det er vel mulig. Dette vil kreve enorm disiplin og viljestyrke, har du det så vil du klare det! Ikke glem å drikk myyye vann, prøv å få i deg 3-3,7L vann om dagen.

Utlogget stianr

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 7
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 7

Sv: Dietplan på ca 1600kcal, trenger litt hjelp :)
« #2 : 17. april 2015, 16:09 »
Ja stemmer det, så fat, sick and nearly dead 1 for et års tid siden, mens jeg holdt på å slanke meg, men var veldig fornøyd med fremmgangen på 1kg i uka da, så ville ikke prøve den. så så jeg fat, sick and nearly dead 2 forleden, å bestemte meg for å prøve den en uke, for så å gå over til fast føde, det var veldig enkelt, jeg var verken sliten eller sulten, men hadde heller ikke mer energi som han skryter så fælt av. Det eneste problemet jeg hadde med den, var at jeg var kjeskjen hele tiden, å torturerte meg selv med å se på kokke programmer osv :p, jeg har ikke veldig mye disiplin, men viljestyrken er utrolig sterk, har allerede gått ned totalt 23+- kg det siste året, samt slutte å røyke uten noen problemer, så det å holde meg til dietten ser jeg ikke på som en veldig stor utfordring. Jeg lurer egentlig bare mest på om jeg kan nå målet mitt med ca 1600kcal om dagen samt denne mengden/typen trening.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!