Skrevet av Emne: Har PT-time/treningsveiledning om en uke, ønsker forumbrukernes mening først  (Lest 1990 ganger)

Utlogget Jikoo

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 83
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 83

Hei

Jeg skal på pt-time om en uke og ønsker meg deres tilbakemelding så jeg har noe sammenligningsgrunnlag til timen.

Jeg er 30 år, har trent en del vekter tidligere men har de siste 3 åra utelukkende trent kampsport. (Bryterelatert) jeg har nå tatt meg fri fra denne treningen på ubestemt tid, da formen er nedadgående og gamle skader plager meg igjen. Jeg har hatt 3 prolapser i korsrygg og en skadet manisk i et kne.

Jeg ønsker å trene 4 ganger i uka og mitt mål er først og fremst å kunne trene tungt nok til å ha progresjon på styrke og skadeforebygging i rygg og bein. I tillegg ønsker jeg forbedret kondisjon og noe vektnedgang.

Jeg vet ikke hvor kompetent veilederen jeg skal til er, så ville gjerne høre litt fra erfarne forumbrukere så jeg har noe sammenligningsgrunnlag.

-Jikoo

Utlogget Johnny Puma

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 223
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 223

Hei

Jeg skal på pt-time om en uke og ønsker meg deres tilbakemelding så jeg har noe sammenligningsgrunnlag til timen.

Jeg er 30 år, har trent en del vekter tidligere men har de siste 3 åra utelukkende trent kampsport. (Bryterelatert) jeg har nå tatt meg fri fra denne treningen på ubestemt tid, da formen er nedadgående og gamle skader plager meg igjen. Jeg har hatt 3 prolapser i korsrygg og en skadet manisk i et kne.

Jeg ønsker å trene 4 ganger i uka og mitt mål er først og fremst å kunne trene tungt nok til å ha progresjon på styrke og skadeforebygging i rygg og bein. I tillegg ønsker jeg forbedret kondisjon og noe vektnedgang.

Jeg vet ikke hvor kompetent veilederen jeg skal til er, så ville gjerne høre litt fra erfarne forumbrukere så jeg har noe sammenligningsgrunnlag.

-Jikoo

Med disse målene og 4 økter ville jeg personlig kjørt følgende..:

- Styrke fullkropp 2 ganger i uka.
- 2 løpetreninger. En hard intervalløkt i motbakke og en rolig langkjøring. (Så lang og så rolig som mulig)

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!