Skrevet av Emne: Magen går ikke vekk!  (Lest 2158 ganger)

Utlogget Shortyemilie

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 16
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 16

Magen går ikke vekk!
« : 28. april 2015, 12:47 »
Hei!
Har hatt noen kilo for ekstra, og begynte å trene jevnlig for 1,5 måned siden ca. Trener for det meste kardio, intervalltrening.. ca 3-4 ganger i uka. Også hatt iallefall 1 styrkeøkt i uka. Gått ned mye på hofter og rygg, og rumpa og lår har blitt mye mer definert. Magen er der jeg har hatt mest fett, men der går det ikke like fort som alt det andre? Og magen er der jeg legger på meg fortest også..
Utrolig irriterende, for føler magen ikke henger med med resten av kroppen. Noen som har opplevd det samme? er 19 år forresten.

Også har jeg ett spørsmål til. Veide meg forrige mandag, og da stod vekta på 67,7kg, mens uka etter samme dag og samme tidspunkt(morgenen uten å ha spist) stod vekta på 63,5kg. Har ikke gått ned så mye, så det meste er vel vann håper jeg?

Utlogget superspurv

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 376
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 376

Sv: Magen går ikke vekk!
« #1 : 28. april 2015, 13:01 »
For å svare på det siste du spør om. Ja, det er vannvekt. De første kiloene man mister på diett er som er vannvekt. Det er såklart mulig at noe av det er fett, men poenget er at det er primært vannvekt.

At fett legger seg fortest på magen kan si noe om hvordan kosthold du har.

Fettet på magen er det siste fettet som forsvinner, så det er vanlig å miste fett på bryst, rompe, lår, armer før man mister fettet på magen.

Pass på kostholdet ditt, pass på at du ligger i underskudd så kommer resultatene etterhvert Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!