Skrevet av Emne: Ønsker leie av trenings/dansesal i Bergen til Polefitness  (Lest 5821 ganger)

Utlogget Annette-x

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 3
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3

Hei!

Jeg er medeier i et lite ferskt studio som driver med litt akrobatiske treningsformer, som Aerial Silks, Aerial Hoop og Polefitness. Vi leter etter et sted å sette opp pole-kurs i Bergen. Det vi trenger er å få leie en sal hos et studio/treningssenter en til to ganger i uken for å holde kurs. Det er ikke alltid lett å få tak i de rette folkene eller vite hvor man skal lete, så jeg prøver meg her! Hvis noen vet om et sted som kunne trenge å fylle ut timeplanen sin med et spennende tilbud, sett dem veldig gjerne i kontakt med oss!  Grin Stengene trenger ikke å stå fast montert, de tas opp og ned veldig fort og trenger ingen fester i gulv eller tak. Eneste krav er at taket må være solid (tre/betong etc.) og tåler spenn.

Vi kan samarbeide med alle, skulle det være crossfit eller balettskole! Jeg vil også påpeke at vi tar sterk avstand til Polefitness som "sexy" trening. Vi er utøvere som driver med moderne dans og har deltatt i NPSC (Norges Pole Sport Championship), som er en svært seriøs konkurranse under retningslinjene til IPSF (International Pole Sport Federation), som jobber for å få Pole Sport inn i OL!

Håper på noen tips og tilbakemeldinger her så vi kan få igang noen kurs til høsten! Cheesy

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!