Skrevet av Emne: Ny på området og nysgjerrig på hva jeg går til...  (Lest 2425 ganger)

Utlogget Mimosaen

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 9
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 9

Jeg er ei jente på øyeblikkelig 40. Shocked
Mine kroppslige tall er pr nå 158 cm og 73 kg - altså en del for mye fett rett og slett. Jeg har tidligere gått ned 13 kg på Easy Life, men gikk raskt opp igjen 15 kg. Jeg har nå funnet ut at jeg må gjøre dette på skikkelig måte og endre livsstil.
I ett år nå har jeg syklet på egen racersykkel innenfor sesongen, vært på spinning 1-2 ggr i uken i vintersesongen i tillegg til 1-2 ggr på slyngetrening. Jeg gikk ned 1.5-2 kg, og merket endringer på fasongen men jeg putter i meg for mye til at den store forandringen kommer.
Jeg har derfor kjøpt Trening + kostholdsprogram over 12 uker fra Treningsforum. Jeg har ikke fått programmet tilsendt enda, så er litt spent på hva dette innebærer.

Jeg lurer litt på hva og hvordan jeg skal spise når jeg trener. F.eks i dag så skal jeg 3 mil sykkeltur etter jobb. Har da tenkt å ta 1-2 knekkebrød 30 min før jeg drar ut, og så lage en kyllingsalat når jeg kommer hjem. Høres dette riktig ut?

Jeg er litt grønn, beklager... Wink

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!