Skrevet av Emne: Fettreduskjon, hva funker best?  (Lest 2568 ganger)

Utlogget Larsan1994

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 1
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1

Fettreduskjon, hva funker best?
« : 27. juli 2015, 20:38 »
Hei! Jeg er en ung mann på 21 år som har levd for det meste et usunt og slapt liv, mye snop og brus i ukene, og lite aktivitet. Jeg bestemte meg for ca 8 uker siden at nå er det nok. Jeg veide da 88.8kg med en høyde på 181cm. Jeg kuttet ut alt av digg i ukene og spiste regelmessig og sunt, samt begrenset meg i helgene. I skrivende stund veier jeg 84.8 kg, og er veldig fornøyd med hva jeg har klart å miste så langt, men de siste ukene har jeg egentlig stått helt i ro på vekten. Dette kommer nok av at det har blitt litt mindre mosjon ettersom verneskoene jeg trasker i på jobb har gjort at jeg har begynt å slite med knærne. Jeg har kjøpt spesialtilpassede såler som har begynt å hjelpe på problemet, så regner med jeg er tilbake i samme rytme som før om ikke veldig lenge.

I mellomtiden har jeg begynt å løfte litt med kompiser, og har fått skikkelig sansen for dette. Målet med løftingen er selvsagt å komme i  bedre form og kanskje etterhvert begynne å bygge når jeg har mistet en del fett.

Nå - jeg kan egentlig ingen ting som helst om trening, og det jeg lurer på er hva som gir best effekt av styrketrening og fjelltur som jeg vanligvis jogger. Jeg forstår at det er en del faktorer som bestemmer her, for eksempel intensitet, terrenget osv., men helt generelt sett.
 (og selvsagt skjønner jeg at når jeg øker i muskelmasse så øker vekten) 

Setter stor pris på alle svar, forslag og tips dere har å komme med!

- Lars

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!