Skrevet av Emne: Smalere/tynnere ansikt ved å gå opp I vekt, deretter ned?  (Lest 2705 ganger)

Utlogget Eskalere

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 1
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1

Hei.

Jeg sliter litt med at ansiktet mitt ser så kolossal feit ut, og lurte på om det går an å få slanket litt fett. Det passer på en måte ikke inn med resten av kroppen. Jeg har aldri prøvd å gjort noe med det, selvom jeg har hatt komplekser for det I lengre periode, men har nå bestemt meg for å gjøre noe med det.

Problemet er at som sagt at jeg har normalvekt, er ærmere sagt nesten undervektig (19 bmi) og aner rett og slett ikke hvordande skal få slanket det vekk!
Iht tidligere barndoms og ungdomsbilder så ser jeg at jeg er vesentlig tynnere og har mer markert ansikt.

Jeg leste at alkohol og dårlig kosthold kunne gjøre at ansiktet ble feitere. Stemmer dette?  Isåfall hvorfor har jeg ikke lagt på meg andre steder? For jeg skal ikke nekte for at jeg har drukket mye alkohol og spist dårlig siden jeg var 18år(bortsett fra når jeg er hos foreldrene mine)hvorav det siste året har vært vel mye alkoholintak. Alt fra vanlig 1-2 dagers fyll til 4-6 dager med alkohol med variert inntak.(alkis, much?)

Dette har jeg da lyst til å gjøre noe med, samt redusere alkoholen, bli mer sunnere og få et bedre liv. Så igjen, er det no muligheter for meg? Føler at om jeg går til plastikkirugi så vil jeg kanskje ikke få den samme effekten og mestringsfølelsen. Blir som å jukse I ett dataspill. Runde det på noen minutter, enn å gå igjennom vært steg for steg.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!