Skrevet av Emne: vanlig kropp men stor og oppblåst mage  (Lest 3785 ganger)

Utlogget swinter

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 9
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 9

vanlig kropp men stor og oppblåst mage
« : 19. august 2015, 14:50 »
Hei,

Jeg har trent i over 1 år, har sett resultater på alle muskelgruppene, men magen er alltid vært samme størrelse, Kanskje litt mindre enn før jeg startet.

Jeg har brukt å trene magemusklene ca 1 gang i uken når jeg har trent rutinemessing. Jeg trener alle muskelgruppene og har alltid gjort øvelser som krever flere muskelgrupper(husker ikke hva det heter). jeg mistenker at grunnen for den store magen i forhold til resten av kroppen er et resultat av kanskje litt dårlige uvaner ved å kjøpe noe usunt vær dag. Detter har jeg altså blitt mye flinkere til der jeg kanskje spiser noe usunt bare i helgene. Samtidig som jeg drikker mye og nesten bare vann.

Drikker alkohol også vær helg hvis denne typen informasjon kan hjelpe med forslag for tips & triks rettet mot problemet.

Setter stor pris på alt noen har å si om dette Smiley.

Utlogget Oddinge

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 234
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 234

Sv: vanlig kropp men stor og oppblåst mage
« #1 : 19. august 2015, 21:17 »
Mener du en uvell mage med luft når du sier oppblåst? Eller oppblåst/stor som at det er mye fett?

Har du en mulighet til å scanne deg og få en kroppsanalyse? Så kan du se om du får redusert fettet på kroppen etter noen måneder med trening.

Mest sannsynlig må du spise bedre som du sier selv. I tillegg noe fettforbrennende kardio. Jeg bruker 16 min med svært intensiv sykling etter styrketrening 2-4 ganger i uken.

Utlogget ja

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 224
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 224

Sv: vanlig kropp men stor og oppblåst mage
« #2 : 25. august 2015, 07:52 »
mine pers erfaringer:

1. kutt ut havregryn og grove korn greier for et forsøk....jeg hadde dette problemet og dette hjalp meg veldig

2.ikke tren øvelser som magen og midjen, musklene vil bli tykkere, legg mer på dieten: https://www.youtube.com/watch?v=qOMrUk426ho

3.alkohol senker testonivået og øker østrogener...det verst tenkelige scenarioet for slike som oss mao Wink http://stopdrinkingalcohol.com/alcohol-lowers-testosterone-increases-estrogen/

legg dine usunne snacks-vaner under eller direkte etter treningen når forbrenningen er som høyest

Utlogget swinter

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 9
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 9

Sv: vanlig kropp men stor og oppblåst mage
« #3 : 27. august 2015, 09:57 »
Mener du en uvell mage med luft når du sier oppblåst? Eller oppblåst/stor som at det er mye fett?

Har du en mulighet til å scanne deg og få en kroppsanalyse? Så kan du se om du får redusert fettet på kroppen etter noen måneder med trening.

Mest sannsynlig må du spise bedre som du sier selv. I tillegg noe fettforbrennende kardio. Jeg bruker 16 min med svært intensiv sykling etter styrketrening 2-4 ganger i uken.

Hei, Takk for hjelpen.

Tror Det er en god blanding av magefett og oppblåst mage(pga tidligere forstoppelse og nåtid irritabel tarm). Sykling kan være en god ide, men har dere noe andre alternativer?

Utlogget Oddinge

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 234
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 234

Sv: vanlig kropp men stor og oppblåst mage
« #4 : 27. august 2015, 12:47 »
Max-OT cardio:
16 min svært intensiv sykling eller annet apparat der du ikke trenger å være redd for balanse og slik at du kan yte maksimalt. Du kan også forsøke roing eller steppmaskin.

Sjekk også ut gerilijakardio:
http://www.iform.no/brenn-fett-med-gerilja-kardio-2/

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!