Skrevet av Emne: Undervektig. Muskelvekst?  (Lest 1620 ganger)

Utlogget Bozare

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 16
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 16

Undervektig. Muskelvekst?
« : 27. august 2015, 21:48 »
Hallo.

Jeg er 1.88 høy og veier 63 kilo (ja, jeg vet, det er helt sinnsykt). Dette er ikke pga spiseproblemer eller noe lignende, jeg har bare veldig dårlig matlyst. Men nå har jeg startet å trene igjen. Det jeg lurer på da, er hvordan jeg kan gå fort opp i vekt. Kunne noen sagt hvor ofte og når jeg burde spise, og hva? Også lurer jeg også veldig på om jeg i det hele tatt bygger muskler når jeg er så tynn. Tusen takk for alle svar Smiley

Utlogget Oddinge

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 234
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 234

Sv: Undervektig. Muskelvekst?
« #1 : 28. august 2015, 12:25 »
Du har et like godt utgangspunkt som alle andre å bygge muskler. Men jeg antar at du må begynne på svært lave vekter, men om du trener hardt og spiser mat med protein så kommer du til å bygge muskler!  Smiley

Om du har dårlig matlyst bør du forsøke å spise god mat! Hva bruker du å lage? Liker du å lage mye retter?

Men når du begynner å trene så vil du trolig automatisk få bedre matlyst, så ikke stress så mye med det. :-)
Hvor lenge har du trent? Nylig startet?

Utlogget Bozare

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 16
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 16

Sv: Undervektig. Muskelvekst?
« #2 : 28. august 2015, 15:19 »
Takk for utrolig bra svar, ble utrolig glad og fikk mye info Smiley

Jeg trente veldig ofte før, for ca 2 år tilbake, men jeg sluttet, og har nå startet igjen. Ser at jeg har mistet en goood del styrke, men jeg er på veien opp igjen Smiley Prøver å ta meg sammen i spising, og spiser mye oftere nå enn jeg gjorde for en uke tilbake. Ser ut som dette kommer til å gå bra Cheesy

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!