Skrevet av Emne: Mer vanlig nå at jenter som trener også bruker anabole steroider  (Lest 20449 ganger)

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
"Jenta i gata går på steroider - får hjelp av kjæresten"

http://www.dagbladet.no/2015/10/07/kultur/debatt/meninger/kronikk/fitness/41372542/

Jeg vet om ei som nylig ble svartelistet fra å delta på fokusgrupper et sted fordi hun ble oppfattet som aggressiv og dominerende. Lang og slank men relativt muskuløs. Ser jentete ut i ansiktet men har tydeligvis boler-psyke. Hun er ikke utøver men veldig inne i trening.
Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget steele

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 522
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 522

  • Morrapose
Det var og flere av jentene, under årets NM i kropp og fitness, som bare forsvant fra stevnet. Da det viste seg at de gjennomførte tester på utøvere.

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Det var og flere av jentene, under årets NM i kropp og fitness, som bare forsvant fra stevnet. Da det viste seg at de gjennomførte tester på utøvere.

Det kan tyde på at det er flere som bruker anabole steroider uten at de har et apparat rundt seg som har peiling på hva man skal gjøre for at man skal ha minst mulig sjanse for å bli tatt. Som kan tyde på mer bredde i bruken.
Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget superspurv

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 376
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 376

Nja, nå vil jo fettforbrennende stoffer som efedrin og clenbuterol få de til å teste positivt uten at dette er anabole steroider(hormoner). Det er vel dette jentene bruker primært til å komme i konkurranseform/undertrykke sultfølelsen på diett.

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Nja, nå vil jo fettforbrennende stoffer som efedrin og clenbuterol få de til å teste positivt uten at dette er anabole steroider(hormoner). Det er vel dette jentene bruker primært til å komme i konkurranseform/undertrykke sultfølelsen på diett.

Statistikk tyder på at det er ganske mange jenter som bruker anabole steroider selv om det er lavere prosent enn hos gutter. Det er farligere for jenter men det er også mer fristende siden det er vanskeligere i gjennomsnitt å bygge noe særlig muskler for jenter. Spesielt når de havner i et miljø der man blir forsøkt hjernevasket til å tro at et "moderat" inntak av anabole steroider er "ufarlig" hvis man har "sterk psyke". Moderat kan i praksis bety mye rart, inkludert ganske høye doser bare at det er en brøkdel av det Boler-Knut på 130 kilo bruker selv.  
Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Nesten alle som stiller i konkurranser bruker AS, jenter såvel som gutter. Få de naive øya opp en gang for alle.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Nesten alle som stiller i konkurranser bruker AS, jenter såvel som gutter. Få de naive øya opp en gang for alle.

Gjelder det styrkeløft også, Fleksnes ?
Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Gjelder det styrkeløft også, Fleksnes ?

Hva tror du? I en tid hvor ALLE sporter stadig blir belyst og avslørt som preget av prestasjonsfremmende midler, selv svømming, MMA, boksing, fekting, sykkel har jo lenge vært der, osv etc. Men akkurat de gutta som er svære som fjell og tar nærmere et halvt tonn i knebøy, de er de snilleste gutta som aldri bruker noe. Knapt en skje kreatin før økta, her spises det bare grøt og biff og løftes tungt.

Bitch, please.

Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Hva tror du? I en tid hvor ALLE sporter stadig blir belyst og avslørt som preget av prestasjonsfremmende midler, selv svømming, MMA, boksing, fekting, sykkel har jo lenge vært der, osv etc. Men akkurat de gutta som er svære som fjell og tar nærmere et halvt tonn i knebøy, de er de snilleste gutta som aldri bruker noe. Knapt en skje kreatin før økta, her spises det bare grøt og biff og løftes tungt.

Bitch, please.

Hvorfor bitche ? Du har selv sagt før at du løftet 150 kilo i rå benkpress og innenfor styrkeløftkrav. Jeg antar at du hverken var den mest talentfulle løfteren eller den som satset hardest over tid så da burde det gå an for noen å løfte minst dobbel kroppsvekt i rå benkpress. Og kanskje trippel i knebøy og firedobbelt i markløft ? Da har man kommet seg forbi det meste av prestasjoner fra konkurranser hvis vi tar bort utstyret som gir enkelte veldig mange kilo ekstra. Finnes det bolere på toppen ? Definitivt. Betyr det at alt som stiller i konkurranser og gjør det bra har brukt anabole steroider ? Nei ! Det er jævlig stor forskjell på hva forskjellige individer driver med, til og med innenfor samme "nisje".
Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Hvorfor bitche ? Du har selv sagt før at du løftet 150 kilo i rå benkpress og innenfor styrkeløftkrav. Jeg antar at du hverken var den mest talentfulle løfteren eller den som satset hardest over tid så da burde det gå an for noen å løfte minst dobbel kroppsvekt i rå benkpress. Og kanskje trippel i knebøy og firedobbelt i markløft ? Da har man kommet seg forbi det meste av prestasjoner fra konkurranser hvis vi tar bort utstyret som gir enkelte veldig mange kilo ekstra. Finnes det bolere på toppen ? Definitivt. Betyr det at alt som stiller i konkurranser og gjør det bra har brukt anabole steroider ? Nei ! Det er jævlig stor forskjell på hva forskjellige individer driver med, til og med innenfor samme "nisje".

Er ikke jeg som bitcher. Les innlegget ditt om igjen, du høres ut som en fjortiss som har fått seg en på trynet for første gang.
Og et gymløft på 150 i benk er da ingenting å skryte av uansett, og det har jeg aldri sagt er noe form for prestasjon. ( men jeg kan love deg at jeg ikke hadde BRU og en kvart centimeter løftebane som jeg ser konkurrerende benkpressere gjøre. Men så benker de veldig mye mer enn jeg noensinne gjorde uansett. ) Jeg konkurrerte heller ikke, løfting var en hobby, ingenting mer.

Du sier jo selv det finnes bolere på toppen. Det finnes bolere på midten og nederst også. Og ikke alle boler. Jeg skrev nesten alle. Så er det rom for tolkning og debatt. Det er ivertfall ikke et FÅTALL som trøkker noe, ( som du sikkert tror ) og det gjelder vel nå alt som er av idretter.

Det er ingen som  bitcher og klager, jeg er bare ikke en naiv tulling. Det er en forskjell. Det er ikke syting bare fordi man tør å si det veldig mange andre tenker og vet fra før.

Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!