Skrevet av Emne: Crossfit og vektnedgang.  (Lest 2155 ganger)

Utlogget Addki

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 15
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 15

Crossfit og vektnedgang.
« : 24. januar 2017, 12:28 »
Hei!

Jeg har i flere år ikke prioritert trening og har rett før jul begynt å trene CrossFit. Jeg trener minst 2-3 økter i uka, men vil helst opp på 4-5 økter. Har en tidligøkt i uka, 2 på kveldstid/ettermiddag fast. Jeg bruker MyFitnessPal og registrerer alt jeg spiser der inne. Jeg ligger på 2200 kcal om dagen, 25% fett, 45% karbohydrater og minst 30% protein. Dette utgjør 517 kcal fordelt på 4 måltider. Jeg sliter veldig med å komme meg opp i disse kcal uten å gå over grensen på fett og karbohydrater, ofte ligger jeg 5-600 kcal på underskudd daglig. Jeg har enda ikke gått ned noe i vekt, noe jeg tror har mye med kostholdet mitt å gjøre. Jeg vet ikke om jeg får i meg nok mat, jeg har fått beskjed om å komme meg opp på 2500 kcal, men det er for meg helt umulig akkurat nå. Målet mitt er å gå ned i fettprosent samtidig som jeg bygger muskler. Formen er blitt bedre, men jeg trenger å se at jeg minsker i kg. eller i cm. også. Jeg tar forresten omega 3, ZMA, d-vitamin, c-vitamin, kreatin og kalsium(melkeallergi) som kosttilskudd daglig.

Noen som har tips til hvilke forandringer jeg må gjøre? Eller tips til måltider?


Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!