Skrevet av Emne: Når og hvor mye kosttilskudd bør man ta?  (Lest 740 ganger)

Utlogget ggb

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 6
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6

Når og hvor mye kosttilskudd bør man ta?
« : 11. april 2017, 18:07 »
Da tenker jeg på whey, creatine og bcaa.

Når bør man ta det og hvor mye anbefaler dere? Det er ganske lite som er anbefalt på produktet.

Utlogget HildeLouise

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 1
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1

Sv: Når og hvor mye kosttilskudd bør man ta?
« #1 : 20. april 2017, 10:40 »
Hei,

Ser det ikke er noen som har svart, så tenkte jeg kunne dele min erfaring. Da jeg gikk på creatine ble jeg ofte svimmel og en gang imellom litt dårlig. Jeg endte derfor opp med å gå ned på den anbefalte dosen, for å unngå bivirkningene. Jeg er også liten (163/55kg). Ville nok anbefale å følge anbefalingene på produktet og heller justere det, så det passer deg. Selv om jeg nedjusterte kunne jeg fortsatt merke effekten.   

Gå til:  

Se resultatliste over hvordan det gikk med våre utøvere på Nordisk Mesterskap 2017.
James Andres Sutliff våknet en dag med forvrengt og slurvete stemme.

Den virkelige Skipper`n

Diverse21.10.201792

Matthias Schlitte er 50% Skipper`n. Høyre underarm er 33% større enn hans venstre.

Proteinrike tacolefser

Trening20.10.201753

Bytt ut tradisjonelle tortillalefser eller speltlomper med hjemmelaget proteinrike tacolefser.
En dobbeltgjenger av Jennfier Lopez som driver med fitness er slående lik originalen.