Skrevet av Emne: Treningskosthold. Trenger hjelp!!  (Lest 3794 ganger)

Utlogget ag99

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 1
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1

Treningskosthold. Trenger hjelp!!
« : 22. juli 2017, 10:41 »
Hei, jeg er en 17, snart 18 år gammel jente. Jeg er ca 165 høy og veier mellom 58 og 60kg. Jeg har noen spørsmål jeg hadde satt stor pris på om dere kunne svart meg på.

1) Jeg sliter veldig mye med oppblåst mage. Jeg har egentlig ganske mye muskler i magen, men de kommer jo aldri fram, i og med at det som oftest ser ut som jeg er godt gravid. Grunnet dette går jeg ofte å holder inne magen min, og jeg vil ikke ha det sånn. Jeg føler de fleste treningsbloggere og mange av de andre jentene på min alder har perfekte flate mager til enhver tid, og kan gå rundt i magetopper uten å holde inne magen. Jeg har lest litt, og snakket med noen, og har funnet ut at jeg kan prøve å holde meg unna gluten, da jeg kan reagere noe på dette? Har dere noen tips til meg???

2) Ja, når vi snakker om dette med flat mage og vektnedgang.. målet mitt er vel å komme meg ned i 56/55kg, og det er ikke så mye som skal til. Men til dere sånne fitnessbloggere; spiser dere chips, snop, kaker, boller osv? Jeg føler dere aldri gjør det....
Jeg har begrenset meg til to små skåler med chips i helgene, og en smash sjokolade, men kun det. Er dette greit? er dette normalt og ikke minst, er det reelt hvis jeg vil gå litt ned? Jeg trener jo vanligvis 7 dager i uken.

3) Det samme, når dere skal i besøk f.eks. spiser dere kaker/snop og drikker brus? Føler det er litt teit av meg å takke nei til alt slikt....


Tusentakk på forhånd!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!