Skrevet av Emne: Cavaliers slog Celtics 121-99 på Paul Pierces dag  (Lest 292 ganger)

Utlogget CharlesBrown

• Nykomling
  • *
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

Cavaliers slog Celtics 121-99 på Paul Pierces dag
« : 13. februar 2018, 09:10 »
 LeBron James ledede New-look Cavaliers til et blowout i Boston med en individuel præstation,adidas superstar herre der minder om rivaliserens blomstrende tid. Og denne gang sad Paul Pierce ved siden af ??gade tøj, der ikke kunne gøre noget ved det. Med de tidligere Celtics store venter på at se hans nr. 34 rejst til Boston Garden bjælker, James skød af en fjerdedel ben skade at score 24 point med 10 assists og otte rebounds at give Cleveland en 121-99 sejr på søndag. i deres første skridt siden er erhvervet på Handelsfristen, Jordan Clarkson scorede 17 point, Rodney Hood havde 15, George Hill havde 12 og Larry Nance Jr. scorede fem. Fyrværket praktiseres med Cavs for første gang på lørdag.

"adidas yeezy tilbud Jeg ved, at de her, der er her, er meget spændte over denne mulighed," sagde James. "Det er mit job at som leder af dette hold for at sikre mig, at jeg acclimate de nye fire fyre at være omkring en kultur, der er bygget omkring at vinde." James scorede 13 i andet kvartal - otte af dem i løbet af en 13-2 runde drejede et etpoint underskud i en tocifret bly. Celtics lavede det 64-55 på den første kurv i tredje kvartal, men kom aldrig inden for 10 igen. Som Cavalierne åbnede en 27-punkts ledning midtvejs gennem fjerde, begyndte publikum at chanting "Vi vil have Paul Pierce!" Men han forblev i sit baseline sæde i afventning af postgame ceremonien, der ville hæve sin nr. 34 til TD Garden spærre - den 23. person i historien om NBAs mest dekorerede franchise for at være så hædret.

"Det gav mig absolut kulderystelser, især med LeBron derude," fortalte Pierce efterfølgende journalister. "Jeg ville være derude." yeezy boost 350 danmark Den nuværende Celtics, der har brugt meget af sæsonen i første omgang i øst, kunne have brugt ham. "Ja, vi stunk," sagde træneren Brad Stevens. "Men de var rigtig gode. De havde meget at gøre med det." PLAYOFF RACE Terry Rozier scorede 21 med 9 assisterer, og Kyrie Irving scorede 18 mod sit tidligere hold før han sad ude i fjerde kvartal. Celtics har mistet tre af fire til at falde bag Toronto i Eastern Conference playoff race. Cavaliers, der har vundet tre lige, er 5? spil bag Boston. For at hjælpe med at sætte skub i deres fjerde lige NBA-finale, handlede Cleveland væk seks spillere og skaffede fire på deadline. "Alle vores nye mænd udførte og spillede godt," sagde coach Tyronn Lue. "Så det er et godt tegn."

Gå til:  

Vant Mr. Universe for 60 år siden.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold18.05.2018286

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Hun har nesten 12 millioner følgere og tjent seg styrtrik.

Supermaten som kickstarter kroppen

Kosthold15.05.201836

12 matvarer du bør spise mer av.

5 fordeler med stående leggpress

Trening14.05.201847

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!