Skrevet av Emne: Nybegynner og oppsett  (Lest 373 ganger)

Utlogget Ida333

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 6
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6

Nybegynner og oppsett
« : 13. mars 2018, 12:28 »
Hei! Jeg er ei jente på 28 år, veier ca 57 kg og er 156cm høy! Jeg ønsker å stramme opp kroppen og bygge rompe. Har litt rompe fra før, men vil ha mer definert:) Jeg fokuserer mest på knebøy, rumenske markløft og glutebridge. Prøver å få i meg ca 100 gr protein hver dag og ligge på ca 1500 kcl.. Er ganske ny på dette, høres det helt feil ut? Prøver å trene ca 3 dager i uka. Noen som har forslag til hva jeg kan gjøre bedre mtp mat/ trening?

Gå til:  

Hva betyr begrepet VO2-maks?

Trening20.06.20182

Dette ordet har du sikkert hørt før, men hva betyr VO2-maks og hvorfor er det viktig å ha høy VO2-maks?
Har du vonde skuldre? Prøv denne øvelsen.

Speltlompe - en «allround» matvare

Kosthold18.06.2018286

Se hvorfor vi anbefaler speltlompe som ukens matvare.
184 kg og 11 reps i Hip-thrust.
De forvandlet ølmagene sine til en sixpack.