Skrevet av Emne: Protein fra Proteinfabrikken  (Lest 14250 ganger)

Utlogget Olalompa

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 59
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 59

SV: Protein fra Proteinfabrikken
« #30 : 20. oktober 2006, 19:32 »
Da er en 3 kg dunk med Whey Tech med jordbærsmak fra PF på vei. Andre dunken min dette og det er bare en sjelden gang jeg har fårr klumper i shaken min. Og jeg bare rister og drikker den med en gang:)
-OlalompaTheN00b-

Utlogget Ventura

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 636
  • Honnør: 23
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 636

SV: Protein fra Proteinfabrikken
« #31 : 20. oktober 2006, 19:36 »
Syns jeg er ganske heldig som ikke bor altfor langt unna der thorvildsen selger PF og en del andre produkter.. Jeg pleier å gå for ON's whey, da denne knuser PF sitt i smak.

Utlogget bgood

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 8
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 8

SV: Protein fra Proteinfabrikken
« #32 : 22. oktober 2006, 20:30 »
Smakte brukbart den whey isolat jordbærvarianten forsåvidt. Har levd på den en god stund. Litt kjemisk lukt og ettersmak trekker ned. Dessuten skummet den noe forferdelig i vann. Det gikk dog som regel greit siden jeg pleier å la shaken "hvile" i 5 min før jeg pælmer den ned.

Jeg tåler jo det meste forsåvidt og har ikke noe problemer med den, men nå som MyoProtein er klar for salg så holder jeg meg til den fremover. Prismessig er de ganske like men smak/konsistens i MP er uslåelig på markedet pr i dag.

Når det er sagt så har Myo såpass lite produkter i sortimentet at jeg nok enda vil fortsette å handle masse hos PF Smiley Stå på alle produsenter!!!!

BGOOD

Utlogget trulle

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 85
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 85

SV: Protein fra Proteinfabrikken
« #33 : 30. oktober 2006, 18:26 »
Jeg bruker PF 100% prottiser, og alltid i vann.
Jeg har alltid 1kg sjoko i skapet og varierer mellom en boks med enten jordbær eller skogsbær.

jeg synes de fleste smakene er fin fine Cheesy (og jeg er ikke sponset haha det hadde tatt seg ut for en pingle som meg Shocked Shocked )

Jeg foretrekker smaken på skogsbær pulveret når jeg blander det med kreatin samtidig, for da får det en litt friskere /syrligere smak.

Får du klumper i shaken er løsningen å ha vann i og riste for så å ta seg en dusj. Når du er ferdig rist shakeren litt til, så er alt oppløst.


Etter et merkelig år har jeg blitt en feit jævel!
91,2 kg 10.08.2009 Mål 80 Kg 1. juni 2010!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!