NKS -Treningslogg

<< < (304/717) > >>

NKS:
Sitat fra: Ambra på 25. november 2009, 19:43

Sånn går det når du er så sterk at ryggvirvler mm ikke holder følge c",) Rask bedring.

Man er ikke sterke enn sitt svakeste ledd vettu!   :P

¤MadAss¤:
Sitat fra: NKS på 25. november 2009, 19:49

Man er ikke sterke enn sitt svakeste ledd vettu!   :P

Sant det Nils. :)

Det som har slått meg er at de gangene jeg har skadet meg i en eller annen grad så er det ofte på lav belastning. Jeg fikk en smell i ryggen etter 3 reps på 120kg i mark, du skader ryggen når du trener biceps og Ole fortalte meg tidligere her at han fikk en liten skade i biceps etter å ha hjulpet ei dame med å åpne bensin lokket.....

tobiasht:
Sitat fra: ¤MadAss¤ på 25. november 2009, 21:13

Det som har slått meg er at de gangene jeg har skadet meg i en eller annen grad så er det ofte på lav belastning. Jeg fikk en smell i ryggen etter 3 reps på 120kg i mark, du skader ryggen når du trener biceps og Ole fortalte meg tidligere her at han fikk en liten skade i biceps etter å ha hjulpet ei dame med å åpne bensin lokket.....

Livet er herlig... !! ;)

VegarGjerdrum:
Sitat fra: NKS på 25. november 2009, 13:03

Har vært hos kiropraktor nå. Ser ut til å være en låsing i L5 jeg har fått. Har ikke noen symptom på prolaps, men det var litt tildig å si ennå. Om det kun er låsing vil jeg være 60-70% bra igjen ila 1-2 uker og så tar det et par uker til før jeg er 100%.

Har vel ikke tall på antall kiropraktor turer pga låst hofte/bekken,låsning i L5,brystbeinet, nakken, skulderen osv ;D Men så er jo det meg og da  :woot:

Dro 350kg i markløft i januar ca en time etter behandling hos kiropraktoren pga kronglete bekken.

Noen morgener har jeg våknet og ryggen er fucka, snømåking, arbeid i ukurrante stilling, you name it. Jeg tror nok at ofte har "skaden" ligget og lurt litt også smeller det bare av en liten ting.

Regner med at du er på beina igjen fort Nils. Du holder oss oppdatert. Hardt å nærme seg FFF.

NKS:
Sitat fra: VegarGjerdrum på 25. november 2009, 22:59

Har vel ikke tall på antall kiropraktor turer pga låst hofte/bekken,låsning i L5,brystbeinet, nakken, skulderen osv ;D Men så er jo det meg og da  :woot:

Dro 350kg i markløft i januar ca en time etter behandling hos kiropraktoren pga kronglete bekken.

Noen morgener har jeg våknet og ryggen er fucka, snømåking, arbeid i ukurrante stilling, you name it. Jeg tror nok at ofte har "skaden" ligget og lurt litt også smeller det bare av en liten ting.

Regner med at du er på beina igjen fort Nils. Du holder oss oppdatert. Hardt å nærme seg FFF.

Håper dere har rett om at det går fort over, men spørs om jeg ikke har fått en litt større smell enn det du hadde Vegard, for nå er det jo et døgn siden jeg fikk behandling, og jeg tviler sterkt på at jeg kunne dradd 350 kg i mark nå!  ;D

Prøver å gå, stå og bevege meg så mye som mulig. Kommer seg nok dag for dag, -jeg kan aldri tenke meg at det er så ille på lørdag at det setter noen demper på raiingen etter COT!  ;D

Navigering

[0] Oversikt

[#] Neste side

[*] Forrige side