NKS -Treningslogg

<< < (305/732) > >>

Treningsvitenskap:
Om man får noe av biceps curl i ryggen er det neppe noe annet enn en skikkelig låsning. Grunnen til at det skjer er muligens en liten rotasjon plus at musklene dine sannsynligvis er litt ubalanserte. Jeg hadde låsninger i hytt og pine før jeg begynte med kjedelig stabilasjons trening annehver dag, men det hjelper så mye at jeg ikke har hatt noen låsninger/vridninger i rygg/nakke på over et halvt år. Som Vegar gikk jeg også alltid til kiropraktor omtrent en gang i uka, og kan ikke skjønne at slike som Bøs og deg ikke er der oftere. Enkelte er vel støpt av det samme som wolverine:) Med mindre du har smerter nedover rumpa og beinet er det veldig lite sannsynlig at det er prolaps og du kan gjøre området mye bedre ved å tøye ut skikkelig i rumpa og nedre korsrygg. prøv den her du og strekk området for å få musklene til å slippe taket og du vil føle deg mye bedre. mulig du også kan få den på plass selv:
http://www.youtube.com/watch?v=60jQVv5fdrA#noexternalembed

VegarGjerdrum:
Sitat fra: NKS på 26. november 2009, 11:14

Håper dere har rett om at det går fort over, men spørs om jeg ikke har fått en litt større smell enn det du hadde Vegard, for nå er det jo et døgn siden jeg fikk behandling, og jeg tviler sterkt på at jeg kunne dradd 350 kg i mark nå!  ;D

Prøver å gå, stå og bevege meg så mye som mulig. Kommer seg nok dag for dag, -jeg kan aldri tenke meg at det er så ille på lørdag at det setter noen demper på raiingen etter COT!  ;D

Større smelll en meg? ha! Kongen av smell her. Hadde problemer med å gå oppreist samt å komme meg ut av senga tidligere på den dagen med markløftinga.

Blir bra dette tråle!

NKS:
Sitat fra: conanesp på 26. november 2009, 13:05

Om man får noe av biceps curl i ryggen er det neppe noe annet enn en skikkelig låsning. Grunnen til at det skjer er muligens en liten rotasjon plus at musklene dine sannsynligvis er litt ubalanserte. Jeg hadde låsninger i hytt og pine før jeg begynte med kjedelig stabilasjons trening annehver dag, men det hjelper så mye at jeg ikke har hatt noen låsninger/vridninger i rygg/nakke på over et halvt år. Som Vegar gikk jeg også alltid til kiropraktor omtrent en gang i uka, og kan ikke skjønne at slike som Bøs og deg ikke er der oftere. Enkelte er vel støpt av det samme som wolverine:) Med mindre du har smerter nedover rumpa og beinet er det veldig lite sannsynlig at det er prolaps og du kan gjøre området mye bedre ved å tøye ut skikkelig i rumpa og nedre korsrygg. prøv den her du og strekk området for å få musklene til å slippe taket og du vil føle deg mye bedre. mulig du også kan få den på plass selv:
http://www.youtube.com/watch?v=60jQVv5fdrA#noexternalembed


Tusen takk for tips og råd!  :) Skal prøve meg på den øvelsen!

Lars E.:
Sitat fra: NKS på 25. november 2009, 13:03

Har vært hos kiropraktor nå. Ser ut til å være en låsing i L5 jeg har fått. Har ikke noen symptom på prolaps, men det var litt tildig å si ennå. Om det kun er låsing vil jeg være 60-70% bra igjen ila 1-2 uker og så tar det et par uker til før jeg er 100%.

Da er det bevist,NKS er ett menneske og ikke en maskin:-) hehehe. håper det går bra,fort!!

NKS:
Sitat fra: Lars E. på 26. november 2009, 18:34

Da er det bevist,NKS er ett menneske og ikke en maskin:-) hehehe. håper det går bra,fort!!


Hahaha, tror ikke det er noen fare for at noen har trodd det akkurat!  ;D

Navigering

[0] Oversikt

[#] Neste side

[*] Forrige side