|
DNG
|
 |
« på: 02. August 2005, 20:09 » |
|
På'n igjen her inne  Etter mange mislykkede deffer så har jeg endelig bestemt meg for og bulke fremover og bli en stor skummel mann. Har såvidt begynt med DC, begynte i går. Har ikke helt funnet rytmen der, må finne utav hvor mange Kg's og reps vi ligger på, på de forskjellige øvelsene. Har dog som mål og komme meg oppi 90Kg til neste vår Litt stats:Alder: 16år Vekt: 76kg (om morgen) Høyde: 184cm Sliter veldig mye med og få til en latspread og Dobbel front biceps, får ikke frem latsen noe særlig. Så kom med tips om hvordan det skal gjøres  Så over til bildene:
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
streetball
|
 |
« Svar #1 på: 02. August 2005, 20:16 » |
|
ser bra ut detta... bare å ete og trene hardt, så blir det nok enda bedre... 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
DNG
|
 |
« Svar #2 på: 02. August 2005, 20:31 » |
|
Takker  Akkurat det jeg skal gjøre, faktisk 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Allyse
|
 |
« Svar #3 på: 02. August 2005, 20:58 » |
|
Ser greit ut dette ja. Spise mer så får du litt masse også på kroppen. Hvorfor glemmer alle å ta bilder av beina? hehe. Beinbilder trenger vi også  Ellers: Stå på! 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
DNG
|
 |
« Svar #4 på: 03. August 2005, 01:43 » |
|
Ser greit ut dette ja. Spise mer så får du litt masse også på kroppen. Hvorfor glemmer alle å ta bilder av beina? hehe. Beinbilder trenger vi også  Ellers: Stå på!  Ja jeg har ett ganske så bra kosthold nå føler jeg, får i meg nok proteiner. ca 3gr*kroppsvekt pr dag, muligens litt mer på en treningsdag. Carbs og fett teller man ikke på DC  hehe, ja kom på det nå når du sier det  kommer i mårra 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Lunah
|
 |
« Svar #5 på: 03. August 2005, 21:11 » |
|
Bare spis, tren og stå på! Blir bra!
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
HeY oH
|
 |
« Svar #6 på: 03. August 2005, 21:13 » |
|
Hvor er flesket da? Bra ramme til å bygge videre på  Kjør seriøst mot neste sommer så vil du kansje ikke kjenne igjen kroppen din
|
|
|
|
|
Loggført
|
If you even dream of beating me you'd better wake up and apologize...
|
|
|
|
DNG
|
 |
« Svar #7 på: 04. August 2005, 01:27 » |
|
Bare spis, tren og stå på! Blir bra!
Takk Lunah, elsker alle 3 nevnte der så dette går bra 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
DNG
|
 |
« Svar #8 på: 04. August 2005, 01:33 » |
|
Hvor er flesket da? Bra ramme til å bygge videre på  Kjør seriøst mot neste sommer så vil du kansje ikke kjenne igjen kroppen din Har endel mer spekk nå en hva jeg hadde etter deffen, så jeg synst selv jeg er litt småkvapsete  Ja gleder meg extremt til og bygge å trene hardt igjen! hehe, håper det, skal gjøre helomvending  ..eller  Må bare komme meg inni rytmen på DC som jeg starta på mandag  Må vel legge ut noen fyrstikker i samme slengen:
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
feck
Litt godt kjent

Honnør: 0
Utlogget
Kjønn: 
Har du lyst, har du lov!
|
 |
« Svar #9 på: 04. August 2005, 11:06 » |
|
Ser ikke no' flesk jeg ;> Bra dette!
|
|
|
|
|
Loggført
|
Feck :>
|
|
|
|
Mike Tyson
|
 |
« Svar #10 på: 04. August 2005, 12:49 » |
|
Så langt så bra, men stå på å spis!! 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Undisputed Heavyweight Champion Of The World
|
|
|
|
DNG
|
 |
« Svar #11 på: 04. August 2005, 15:12 » |
|
Takk for hyggelige tilbakemeldinger  Her er noen rygg updates, synst jeg begynner og få taket på det her  Double back biceps  Latspread 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Allyse
|
 |
« Svar #12 på: 04. August 2005, 15:22 » |
|
Ey ja! Det kommer seg. Dog virker ryggbildene dine utrolig overanstrengte. Ville tro du kunne fått litt kulere poseringer av å ikke bøye deg sånn, men det er langt fra mitt felt det med poseringer hehe. Sånn over all ville jeg ikke si beina dine er små, men de må følge med massen når den øker 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
DNG
|
 |
« Svar #13 på: 04. August 2005, 16:35 » |
|
takker  hehe, ja jeg bøyer meg endel bakover, synst igrunn ryggen kommer bedre frem da jeg. Nei jeg er sikkert like fresh som deg på poseringer  Beina kommer seg de nå, dem trenes hardt og jeg eeelsker å trene bein, hardt å jævli 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
streetball
|
 |
« Svar #14 på: 05. August 2005, 01:31 » |
|
for å være helt ærlig, synes jeg ikke beina dine er så ille... mange på din(og min) alder trener bare overkroppen for å få sjvære armer og six-pack, så i forhold til andre på din(og min) alder er det rimelig rimelig... er litt sånn sjøl, men begynte for ikke så lenge siden å trene bein bedre, og jeg synes det er DIGG jeg og... hardt og jævlig... hehe
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|