|
Leifbjørn
|
 |
« Svar #10980 på: 29. Juni 2012, 20:29 » |
|
God fangst i posten denne uken: rumble roller, svart selvsagt, ny treningsbok, proteinbarer og aminosyrer. Klar for ferie og vedlikeholdstrening  Har en del idéer jeg har lyst til å teste i sommer, så de neste fire ukene kommer nok til å bli preget av det. Kva bok?
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Fenrikflink
|
 |
« Svar #10981 på: 29. Juni 2012, 21:00 » |
|
Kva bok?
Perfecting the press, av Kenneth Jay. Kettlebellpress på glanset papir 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Real men worship Satan  Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt
|
|
|
|
Fenrikflink
|
 |
« Svar #10982 på: 30. Juni 2012, 12:04 » |
|
I all min selvsentrerthet i går, så glemte jeg å nevne at Svogeren løftet 240 i mark, og perset med 10 kg. Et skikkelig sliteløft som stoppet under knærne, og stod helt i ro i flere sekunder mens ryggen rundet mer og mer, før han bare brakk det opp. Imponerende løfting! Får vi skikk på teknikken hans, og gjør ham litt sterkere i ryggen, ræven og hamstrings, så blir han et markmonster. Med lange bein, lange armer og digre never så er han bygget for markløft. Fin elev å ha  Ellers er formen overraskende grei i dag. Korsryggen er ganske stiv, som forventet, og og ellers er jeg småstiv i lårene. Resten er fint. Gode ting.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Real men worship Satan  Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt
|
|
|
|
Fenrikflink
|
 |
« Svar #10983 på: 02. Juli 2012, 08:35 » |
|
Avsluttet en god treningsperiode med en liten skandale på lørdag. Lite Fernet, men heller ikke mye tynt øl  Såvidt jeg vet ble det ingen fengslet, ei heller så mye som en liten påtaleunnlatelse, men det var ikke fordi ingen prøvde  Møtte et par gamle kjenninger fra Flaktveit, og de hadde selvsagt akkurat kommer ut av fengselet. Hyggelig det, at de får komme ut når det er sommer mener jeg. Merket naturlig nok lite til evt treningsverk i går, men er litt stiv i ryggen og anklene i dag. Kan ikke huske å ha løpt fra snuten, eller hoppet fra hustak, så er nok bare markløften fra fredag som sitter i. Skal trimme litt i dag, så det går nok fort over. Fint det. 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
|
|
Fenrikflink
|
 |
« Svar #10985 på: 02. Juli 2012, 17:03 » |
|
Man 02/07
Knebøy: oppvarming
Press 3x3x80
Kommentar: skulle hjelpe en luring med Knebøy. Etter q ha ventet i en time gikk jeg hjem. Presset litt for moro skyld.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Fenrikflink
|
 |
« Svar #10986 på: 03. Juli 2012, 07:33 » |
|
Merker at termostaten er innstilt på "ferie". Dro noen runder med Rumble Rolleren i går kveld mens Regjeringen så på Top Model, mest for øvre rygg og lats. Sammen med knebøyoppvarming og litt press på trening, så var det nok til at jeg var ganske stiv da jeg stod opp i dag. Herlig. Superatlet! Mye tyder på at jeg dropper trening i dag, og heller setter alle krefter inn på å spise kaker i stedet 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Fenrikflink
|
 |
« Svar #10987 på: 04. Juli 2012, 08:02 » |
|
Har bestilt ny leke. 7 cm diameter blir moro. Som å markløfte en planet omtrent.  Det er den oransje hvis noen lurte. Koster skjorten, men noe må man bruke lønnen på når man ikke lengre klarer å drikke opp alt.
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
|
|
Fenrikflink
|
 |
« Svar #10989 på: 04. Juli 2012, 17:02 » |
|
Onsdag 04/07
Cross-body hammercurl + Fat Gripz 2x10x14 12x14
Pushdown med fatbar 3x12x49
Preacher curl 3x8x20
Dips 2x6x24 6xmeg med 3 sek negativ
Apollons curl, 3 sek negativ 8x15 8x25 8x35 6x35
Franskpress på skråbenk 4x15x25
Omvendt underarmscurl apollons 3x15x15
Underarmscurl, apollons 3x15x45
Kommentar: Total buildibådderdag i dag. Masse artige småtriks, lette vekter og korte pauser. Blir ikke hårvask de nærmeste par dagene grunnet ubrukelig armer. Herlig.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
hallvard lønmo
|
 |
« Svar #10990 på: 04. Juli 2012, 17:18 » |
|
Du sa du ikke skulle begynne med armdager i år, hva faen blir det neste? Rosamusikk, headband og joggeturer?
|
|
|
|
|
Loggført
|
Treningspers raw: bøy 200, benk 150, mark 240 kroppsvekt ca 130 (ja, grisefeit desverre)
|
|
|
|
Fenrikflink
|
 |
« Svar #10991 på: 04. Juli 2012, 17:26 » |
|
Du sa du ikke skulle begynne med armdager i år, hva faen blir det neste? Rosamusikk, headband og joggeturer?
Nei, jeg hørte noen fittekryss si at armdager ikke er funksjonelt, så da måtte jeg bare. 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
HARDY-GUTTEN
Erfaren bruker

Honnør: 68
Utlogget
Kjønn: 
|
 |
« Svar #10992 på: 04. Juli 2012, 21:47 » |
|
Fenriken har sitt på det tørre, han skulle på country konsert! Og alle som har levd noen dager vet at det er et must å ha store, glinsende og godt synlige guns når man er på country konsert eller flaktveit. Så det er absolutt godkjent selv om det er moralsk og etisk forkastelig 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
GunnarP
Aktivt medlem

Honnør: 27
Utlogget
|
 |
« Svar #10993 på: 04. Juli 2012, 22:46 » |
|
spro
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Wanna be strong
|
 |
« Svar #10994 på: 04. Juli 2012, 23:32 » |
|
Kommentar: Total buildibådderdag i dag. Masse artige småtriks, lette vekter og korte pauser. Blir ikke hårvask de nærmeste par dagene grunnet ubrukelig armer. Herlig.
Har du hår?
|
|
|
|
|
Loggført
|
Beste Raw gymløft Knebøy 180kg Benk m/u stopp 135kg/142,5kg Markløft 220kg Mål 2013 Bli i bedre generell form. Treningslogg
|
|
|
|