Velkommen til forumet!

På forumet kan du se diskusjoner om trening, kosthold og mange andre interessante emner. For å kunne stille spørsmål så må du opprette en bruker eller logge inn. Du kan også loggføre din egen trening i Loggbok Online slik at andre kan se hva du gjør på trening å komme med tips og råd.
Velg Sider: 1 2 3   Til bunnen
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Dalblad vs proteinfabrikken  (Lest 1466 ganger)
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
kcal
Litt godt kjent
**

Honnør: 5
Utlogget Utlogget

Kjønn: Mann

« Svar #30 på: 15. Oktober 2005, 18:30 »

Er det forresten verdt prisforskjellen pÃ¥ 150-200kr for dalblads whey class+ og three in one? Har ikke kjøpt Dalblads før i dag, men har lest at mange sier den smaker og blander seg godt sÃ¥ da tenkte jeg det  var greit Ã¥ prøve. Hvis smaken er bra kommer jeg nok til Ã¥ fortsette med dalblads, da jeg synes smaken pÃ¥ proteinshake er viktig med tanke pÃ¥ at man tar det 2-3 ganger pr dag.
Ble ikke skremt av prisen heller. Finnes nok billigere men uten å si noe sikkert kommer man vel ikke vesentlig mye under 600kr for 4kg proteinpulver (si ifra hvis jeg tar helt feil...)
Loggført
silentk
Gjest
« Svar #31 på: 15. Oktober 2005, 18:53 »

Er det forresten verdt prisforskjellen på 150-200kr for dalblads whey class+ og three in one? Har ikke kjøpt Dalblads før i dag, men har lest at mange sier den smaker og blander seg godt så da tenkte jeg det var greit å prøve. Hvis smaken er bra kommer jeg nok til å fortsette med dalblads, da jeg synes smaken på proteinshake er viktig med tanke på at man tar det 2-3 ganger pr dag.
Ble ikke skremt av prisen heller. Finnes nok billigere men uten å si noe sikkert kommer man vel ikke vesentlig mye under 600kr for 4kg proteinpulver (si ifra hvis jeg tar helt feil...)

Husker da jeg smakte Whey Class+ for første gang. Jeg syntes den smakte helt forferdelig, men sÃ¥ ble jeg vant til smaken og endte opp med Ã¥ like den Smiley  Hvis du har rÃ¥d til Three In One, sÃ¥ er det sikkert bra. Har du studentøkonomi som meg, sÃ¥ ville jeg prioritert et greit proteinpulver bare.  Men sÃ¥nn er jeg.

Jeg vet ikke om noen i Norge som selger 4kg myseprotein for under 600,-  Men sjekk Norkost-eksemplet mitt.
Loggført
NK
Skravlekopp

Honnør: 164
Utlogget Utlogget

Norkost

« Svar #32 på: 15. Oktober 2005, 18:59 »

EJ shop har vel 5kilo til en fin pris om jeg ikke husker feil.
Loggført

silentk
Gjest
« Svar #33 på: 15. Oktober 2005, 20:11 »

Jepp. 5kg myseprotein til 695,- Tilbud i oktober bare Smiley
Loggført
Sokoban
Aktivt medlem

Honnør: 8
Utlogget Utlogget

« Svar #34 på: 15. Oktober 2005, 22:27 »

Hvor i Sverige var du? 600 kr er billig for 4 kg Cheesy
Var på markedsplassen der hvor tv-boden og eurocash er. Ved siden av Eurocash ligger en godtebutikk som heter godtebiten. I andre etg i samme bygg ligger en liten helsekostbutikk.

Oj tror Sverige er litt større enn det du tror.
Loggført
wenniz
Leieboer

Honnør: 6
Utlogget Utlogget

« Svar #35 på: 16. Oktober 2005, 00:09 »

ville helst ha navnet på byen ja Wink
Loggført

silentk
Gjest
« Svar #36 på: 16. Oktober 2005, 00:25 »

Jeg tipper han var i Svinesund.
Loggført
kcal
Litt godt kjent
**

Utlogget Utlogget

« Svar #37 på: 17. Oktober 2005, 14:56 »

Oj tror Sverige er litt større enn det du tror.

Trodde det var ganske innlysende at jeg snakket om svinesund, siden jeg nevnte flere av butikkene der. Men har du ikke vært der før så er det ikke rart du ikke skjønte hvor jeg snakket om
Loggført
kcal
Litt godt kjent
**

Utlogget Utlogget

« Svar #38 på: 17. Oktober 2005, 15:03 »

Ps. Er det lenge siden du har vært der mÃ¥ du huske Ã¥ svinge av motorveien like etter grensa. Du ser bl.a en rundtkjøring pluss diverse reklameskilt pÃ¥ høyre side nedenfor motorveien.

Jeg kjøpte forresten dalblads med sjokoladesmak. Den blander seg utrolig bra, selv i vann. Smaken var ganske bra selv om jeg synes den var litt for søt. Tilsetter bare litt mer vann/melk for å tynne den ut
Loggført
wenniz
Leieboer

Utlogget Utlogget

« Svar #39 på: 17. Oktober 2005, 19:50 »

Trodde det var ganske innlysende at jeg snakket om svinesund, siden jeg nevnte flere av butikkene der. Men har du ikke vært der før så er det ikke rart du ikke skjønte hvor jeg snakket om

Har ikke vært der før nei Wink
Loggført

wenniz
Leieboer

Utlogget Utlogget

« Svar #40 på: 20. Oktober 2005, 14:53 »

blir vel sverigetur snart, så får se om jeg får handla noe da Cheesy
Loggført

Velg Sider: 1 2 3   Til toppen
  Skriv ut