|
Gundersen™
|
 |
« Svar #7320 på: 07. Februar 2012, 18:11 » |
|
Hahaha først må jeg klare å løfte de vektene dere løfter, før jeg i det hele tatt slenger meg på noe som helst  Men var god den  hehe Har du egentlig prøvd å løfte på 130, 140, 150 osv? Det er jo bare å gi det et forsøk, og se hvordan det går. Det pleier som regel å gå best uten spotter da man virkelig må yte maksimalt da. Det er et voldsomt godt tips!  Ikke verst, er tilfeldigvis 11 på 140 som virker mest gjennomførbart egentlig.. men du er vel god på reps også kanskje.
Er nok dessverre bedre på reps enn hva jeg er i 1rm. Temmelig dumt da jeg konkurrerer i 1rm-løft... Hvordan er det med denne type stamgroing for ryggen din ?, da tenker jeg med tanke på at du sier at du får vondt av å trene mark feks,  Det går igrunn helt greit. Har igrunn ikke kjørt bøy og mark de siste månedene, så vet ikke hvordan ryggen vil respondere på de øvelsene. Vurderer å teste litt igjen, men vi får se... 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Halvmetern
|
 |
« Svar #7321 på: 07. Februar 2012, 18:12 » |
|
Har du egentlig prøvd å løfte på 130, 140, 150 osv? Det er jo bare å gi det et forsøk, og se hvordan det går. Det pleier som regel å gå best uten spotter da man virkelig må yte maksimalt da. Det er et voldsomt godt tips!  Er nok dessverre bedre på reps enn hva jeg er i 1rm. Temmelig dumt da jeg konkurrerer i 1rm-løft... Det går igrunn helt greit. Har igrunn ikke kjørt bøy og mark de siste månedene, så vet ikke hvordan ryggen vil respondere på de øvelsene. Vurderer å teste litt igjen, men vi får se...  Heheh, jeg kan med 100% sikkerhet si at jeg ikke klarer de vektene enda. Men med tiden håper jeg de går opp.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Gundersen™
|
 |
« Svar #7322 på: 07. Februar 2012, 22:56 » |
|
Heheh, jeg kan med 100% sikkerhet si at jeg ikke klarer de vektene enda. Men med tiden håper jeg de går opp.
Men jeg syns fortsatt du skal gi det et forsøk! Kast på vektskiver, legg deg ned og be spotteren flytte seg. Be ham heller filme opptrinnet og poste resultatet på Youtube. 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Halvmetern
|
 |
« Svar #7323 på: 07. Februar 2012, 23:00 » |
|
Men jeg syns fortsatt du skal gi det et forsøk! Kast på vektskiver, legg deg ned og be spotteren flytte seg. Be ham heller filme opptrinnet og poste resultatet på Youtube.  Ja hvis du går på 200 i rawbenk uten spotter først  Så kan jo du poste første resultat!
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Gundersen™
|
 |
« Svar #7324 på: 08. Februar 2012, 11:26 » |
|
Ja hvis du går på 200 i rawbenk uten spotter først  Så kan jo du poste første resultat! Ja, nei, kanskje. Tror det av helsemessige årsaker er best å takke nei til akkurat det. Kan jo imidlertid få til en repskonkurranse som alle tre kan være med på, og som tar utgangspunkt i 1rm. Kan si at alle må løfte på f eks 80% av maks.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Gundersen™
|
 |
« Svar #7325 på: 10. Februar 2012, 20:59 » |
|
10. februar 2012
- Benkpress med stopp: 15x50kg 10x80kg 4x100kg 2x120kg 2x140kg og 4x2 med 150kg
- Mediumsmal benk: 4x4 med 140kg
- Benkpress: 25x100kg kun for moro skyld
- Stangroing: 6x100kg 6x120kg 5x5 med 130 og 140kg
- Roing med bredt grep: 5x5
- Nedtrekk smalt grep: 5x5
- Planke: 4x1min
Kommentar: Ålreit økt idag alt tatt i betraktning. Ikke voldsomt overskudd, men det likevel brukbart trykk.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Gundersen™
|
 |
« Svar #7326 på: 12. Februar 2012, 23:26 » |
|
12. februar 2012 Arm Wars: Acid ReignSjekk ut sida og artikkelen med overskriften "ArmWars - Acid Reign - EP1". Trykk på linken og tast inn passord "armwars" for å se innholdet. John Milne vs Paul Maiden og Ryan Clark vs Tommi Kokarre. Verdt å sette av drøye 25min for å se! http://www.worldofarmwrestling.com/
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Amadon
|
 |
« Svar #7327 på: 12. Februar 2012, 23:35 » |
|
12. februar 2012 Arm Wars: Acid ReignSjekk ut sida og artikkelen med overskriften "ArmWars - Acid Reign - EP1". Trykk på linken og tast inn passord "armwars" for å se innholdet. John Milne vs Paul Maiden og Ryan Clark vs Tommi Kokarre. Verdt å sette av drøye 25min for å se! http://www.worldofarmwrestling.com/Takk for deling 
|
|
|
|
|
Loggført
|
20 år | 175 cm | 92 kg (ca) Stevneperser190-147,5-210 Min loggbok
|
|
|
|
Gundersen™
|
 |
« Svar #7328 på: 12. Februar 2012, 23:49 » |
|
Takk for deling  Bare hyggelig det! Artig hvis andre setter pris på litt håndbak i verdensklasse, og som i tillegg kan sees i god kvalitet. Arm Wars blir som regel sendt på Eurosport 2 på torsdagene, men det ligger også noe ute på nett. 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Amadon
|
 |
« Svar #7329 på: 13. Februar 2012, 00:06 » |
|
Bare hyggelig det! Artig hvis andre setter pris på litt håndbak i verdensklasse, og som i tillegg kan sees i god kvalitet. Arm Wars blir som regel sendt på Eurosport 2 på torsdagene, men det ligger også noe ute på nett.  Jepp  Vil si Tommi Kokarre er ekstremt sterk, hvis man ser måten han leker med motstanderen på.. Imponerende.
|
|
|
|
|
Loggført
|
20 år | 175 cm | 92 kg (ca) Stevneperser190-147,5-210 Min loggbok
|
|
|
|
Halvmetern
|
 |
« Svar #7330 på: 13. Februar 2012, 00:14 » |
|
12. februar 2012 Arm Wars: Acid ReignSjekk ut sida og artikkelen med overskriften "ArmWars - Acid Reign - EP1". Trykk på linken og tast inn passord "armwars" for å se innholdet. John Milne vs Paul Maiden og Ryan Clark vs Tommi Kokarre. Verdt å sette av drøye 25min for å se! http://www.worldofarmwrestling.com/Jeg ser ikke helt den der med håndbakk, ser ikke noe kult i å holde en annen gutt i hånden!! Er vel bare et skalkeskjul for å ta på andre menn 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Gundersen™
|
 |
« Svar #7331 på: 13. Februar 2012, 23:02 » |
|
13. februar 2012 - Smalbenk: 10x50kg 8x80kg 4x110kg og 6x4 med 120kg - Pushdown: 10-8 og 3x6 - Sittende roing: 4x10 - Enarms roing: 3x8 med 50kg - Chins: 12-10-8 - Facepulls: 3x10 Kommentar: Hadde litt smått med tid idag grunnet jobb, noe som gjenspeiles i økta. Lette vekter da jeg ikke hadde tid til å ta lengre pauser. Aldri har såpass mange øvelser blitt unnagjort så raskt. Jepp  Vil si Tommi Kokarre er ekstremt sterk, hvis man ser måten han leker med motstanderen på.. Imponerende. Ja, det er ingenting å si på styrken. Artig med folk som lager godt med liv også, selv om jeg trolig hadde blitt smått lei av å bli skreket opp i ansiktet hele tida... Jeg ser ikke helt den der med håndbakk, ser ikke noe kult i å holde en annen gutt i hånden!! Er vel bare et skalkeskjul for å ta på andre menn  Det er kult å brekke ned en annen mann og siden fortelle ham hvor dårlig han er i håndbak. Gleden over å seire overgår lett følelsen av å holde en annen mann i handa! 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
|
|
Gundersen™
|
 |
« Svar #7333 på: 14. Februar 2012, 23:11 » |
|
14. februar 2012
- Grepsøvelse i apparat: 4x15
- Toprolløvelse i apparat: 3x10
- Rotasjonsøvelse i apparat: 4 repetisjoner
- Hammercurl: 6x20kg og 3x6 med 27,5kg
- Utholdenhetsbryting: Mot Darius
- Bryting: Mot Frode (ca 114kg) og Frank (ca 70kg)
Kommentar: Veldig ålreit økt idag da det var bra oppmøte og særs god stemning. Godt å ha både Frank og Morten på plass samtidig da det øker innholdet svada og latter. Når det kom til brytinga fikk jeg kun Frode ned en gang, mens han dro meg ned ca 1000. Var først i en dyp hook jeg fikk en sjanse. Mot Frank kunne jeg holde på som jeg ville, men det skal sies at han dro noen harde kamper først. Alt i alt helt kanon!
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Gundersen™
|
 |
« Svar #7334 på: 15. Februar 2012, 23:23 » |
|
15. februar 2012 - Mediumsmal benk: 2x10 med 50kg 10x80kg 5x100kg 4x5 med 120kg - Smalbenk: 3x6 med 100kg - Chins: 4x10 - Nedtrekk bredt grep: 3x8 - Facepulls: 4x10 - Scap push-ups: 3x25 Kommentar: Rask og grei økt idag. Ville egentlig brutt håndbak, men det er det vanskelig å gjøre aleine. Imorra blir det litt skigåing og på fredag blir det forhåpentligvis en tyngre økt. Da har jeg fri og kan bruke lengre tid på økta. Forhåpentligvis blir jeg ikke altfor sliten av å hjelpe dama med å flytte. Jeg håper hun får med noen sterke karer som kan hjelpe til med bæringa, for jeg er best på å peke og delegere arbeid. Løfting av tunge saker er ikke helt min greie! 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|