Skrevet av Emne: Veien nedover  (Lest 6043 ganger)

Utlogget Annbjørg

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 127
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 127

SV: Veien nedover
« #30 : 14. mars 2006, 23:09 »
 Knebøy i dag ble bare dritt... Var dødsens trøtt da jeg sto opp i morges, og har generelt vært litt i ulage. Fullførte som vanlig, og sykla 25 min etterpå, men har normalt mye mer å gi.
Jeg kjenner at jeg begynner å bli lei av fullkroppsprogram... Neste uke begynner jeg med 2 eller 3 split, tror jeg...og prøver å holde meg til faste treningsdager. Noen som har idêer til forandring?


Utlogget LilleLinda

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 339
  • Honnør: 51
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 339

SV: Veien nedover
« #31 : 15. mars 2006, 09:27 »
Når du tidligere skriver at du er nede på bare 1200kcal om dagen så synes ikke jeg det er rart at du begynner å bli trøtt!! Prøv å spise litt mer, bedre å gå ned sakte enn å bli syk og så drite i hele opplegget Smiley

Utlogget LilleLinda

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 339
  • Honnør: 51
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 339

SV: Veien nedover
« #32 : 15. mars 2006, 18:31 »
Neivel.. vet med meg selv at hvis jeg ikke spiser nok så blir jeg trøtt, grinete og giddesløs.. men det er vel bare meg det da

Utlogget Annbjørg

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 127
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 127

SV: Veien nedover
« #33 : 15. mars 2006, 18:58 »
Jeg spiser nok, og regelmessig. At jeg er litt sliten en og annen dag, ser jeg på som helt naturlig.

Etter å ha tenkt litt, så er planen videre:

2-split, som jeg trener gjennom 2 ganger pr uke (man, tirs, tors, fre)
Ut å gå om morgenen 4 ganger pr uke (helst samme dag som jeg trener styrke, slik at jeg har mulighet for 3 helt treningsfrie dager pr uke)
Veie og måle meg hver 14. dag
Oppdatere loggen hver uke  Smiley



Utlogget Annbjørg

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 127
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 127

SV: Veien nedover
« #34 : 22. mars 2006, 12:02 »
Onsdag 22 mars

Har vært lat de siste 3 dagene, spist lite (men forholdsvis fornuftig) og har ikke  Knebøy eller  Gå. Det begynner å gå opp for meg at dette tar TID.
Tok en styrkeøkt idag, og følte meg veldig svak... Begynner virkelig å skjønne hvor viktig det er å spise nok, og BRA mat.  :Smiley
Knebøy, strake markløft, skrå benk, bicepscurl, hammercurl og magen idag...samme vekt som sist. Etterpå gikk jeg 8889 skritt, tok litt over en time. Vanvittig flott vær idag, og jo lengre jeg gikk, jo mer energi fikk jeg. Spratt opp trappa da jeg kom hjem igjen!  Grin

Mål for torsdag og fredag: Gå tur om morgenen, minst 45 min (noe som betyr at jeg må stå opp litt før kl 5 Shocked)), og ellers gjøre det jeg vanligvis gjør.

Veiing og måling neste onsdag... Kommer ikke til å komme meg under 70 kg før 1 april, men jeg håper det blir nært iallefall.  Smiley

Utlogget Annbjørg

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 127
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 127

SV: Veien nedover
« #35 : 28. mars 2006, 08:33 »
Treningsdagboka blir litt forsømt... Jeg er snart på flyttefot, og tankene mine surrer rundt pakking og det nye livet vårt dit vi skal.

Jeg har ikke gått tur siden jeg skrev siste innlegg, men jeg  Knebøy iallefall. Vekta har begynt å leve sitt eget liv, på noen få dager har jeg gått ned fra 71,9 kg til 70,5. Fortsetter det sånn, kan det godt hende jeg våkner om morgenen 1 april, å veier under 70 kg.  Huh

Utlogget Annbjørg

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 127
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 127

SV: Veien nedover
« #36 : 01. april 2006, 14:25 »
Det har skjedd lite i det siste. Alt er så som så for øyeblikket, men jeg trener iallefall, og jeg går sakte men sikkert ned i vekt. Gleder meg til alt flyttestyr er over.

Her er to bilder av meg sånn som jeg ser ut nå... Vær snille med evt kommentarer, dette er helt jævlig...

Utlogget Axis

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 220
  • Honnør: 105
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 220

  • I can accept failure,but I can't accept not trying
SV: Veien nedover
« #37 : 01. april 2006, 14:44 »
Berre å hive seg i treninga og sørge for å komme seg ut av dei rutinene du har no.  Er berre nokre justeringer på viktige punkt som trening og kosthold som skal til. Får proritere kosthold og trening så skal du sjå at det skjer store forandringer på relativ kort tid.
If your arms are bigger than your legs than you have to think about doings some squats.

Min logg

Utlogget småen1

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 315
  • Honnør: 26
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 315

  • Prøver 105 kg med litt skjevt grep
SV: Veien nedover
« #38 : 01. april 2006, 14:59 »
Nå er vi spent på om du greide målet ditt!


Utdannet til styrke og ernæringsinstruktør i QFAC (Qld. Australia)

Nordisk mester benkpress senior 2005,    EM bronse i senior benkpress 06. Benkpers 125 kg.

Utlogget Annbjørg

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 127
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 127

SV: Veien nedover
« #39 : 01. april 2006, 16:55 »
Vel, vekta står fast på 70,5... Så jeg rakk nesten målet mitt.  :Smiley Neste mål er å komme seg ned til 65 kg innen 1 juni. Det tror jeg blir ganske lett... Hverdagen blir veldig annerledes i månedene fremover, og jeg har all mulighet til å prioritere trening og kosthold...  Smiley

Er ganske fornøyd med forandringene som har ført til at jeg har gått ned mine nesten 5 kg.  Grin Det er ikke tvil i min sjel om at jeg kommer til å få en kropp jeg kan være fornøyd med til slutt. Flere bilder kommer 1 juni.  Wink


Utlogget Gordita

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 135
  • Honnør: 46
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 135

SV: Veien nedover
« #40 : 01. april 2006, 22:15 »
Du klarer det helt sikkert...bare å ta imot alt du kan av kostholdsråd så kommer du langt!! Veldig mange her på forumet som har veldig mye bra tips når det gjelder å komme i bikini-form! Cheesy

Blir spennende å se fremgangen din!!
Maksløft: 60 (benk) 2*90 (bøy) 110 (mark)

Utlogget Tommy Drama

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 369
  • Honnør: 527
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 369

SV: Veien nedover
« #41 : 01. april 2006, 22:49 »
Vel, vekta står fast på 70,5... Så jeg rakk nesten målet mitt. :Smiley Neste mål er å komme seg ned til 65 kg innen 1 juni. Det tror jeg blir ganske lett... Hverdagen blir veldig annerledes i månedene fremover, og jeg har all mulighet til å prioritere trening og kosthold... Smiley


Gratulerer! 0,5 kilo er vel innenfor slingringsmonnen vil jeg si Smiley Du har god disiplin. Stå på!
PS: vet ikke om du har gått ned så mye før, en ting du kanskje kan regne med er at vekten stopper midlertidig på en gitt vekt. Da er det bare å kjøre på og forbedre formen, og når kroppen er klar vil vekta bevege seg riktig vei igjen. Tror for øvrig du kommer til å se veldig bra ut på 65!

PS: Jeg tror du har god struktur for å bli god i for eksempel knebøy! Det virker som prioriteringen din er tape noen kilo på de riktige plassene, men om du ikke allerede gjør det tror jeg absolutt du kunne hatt mye igjen av å gjøre knebøy til en hjørnestein i treninga di. Det er vel ingen øvelse som forbrenner så mye som den heller.

Utlogget Annbjørg

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 127
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 127

SV: Veien nedover
« #42 : 02. april 2006, 08:07 »
Tuuuusen takk for kommentarene.  Wink Får fylt på med litt motivasjon her.  Grin

Etter at jeg fikk datteren min, klarte jeg å gå ned til 62 kg. Spiste veldig bra, og gikk lange turer hver eneste dag med vogna. Jeg var nesten fornøyd på 62 kg, så denne gangen skal jeg gå ned litt til. Og BLI der! Når jeg flytter skal jeg ikke ha bil, masse "gratis" trim blir det da...når jeg må gå/sykle overalt.  Grin

Utlogget Annbjørg

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 127
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 127

SV: Veien nedover
« #43 : 13. april 2006, 10:04 »
Endelig ferdigflytta!  Dance

De 2 siste ukene har jeg gitt fullstendig blaffen i hva jeg har spist, og jeg har ikke trent... Vekta har mer eller mindre stått stille, veier nå 70,4.
Men nå er jeg igang igjen! Trente igår, og det var skikkelig deilig! Har barnefri i litt over ei uke nå, og ferie frem til 2 mai. Så nå er det trening og kosthold som står øverst på prioriteringslista.

Utlogget Annbjørg

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 127
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 127

SV: Veien nedover
« #44 : 15. april 2006, 13:55 »
15.april

Har kuppet muttern's crosstrainer, så den bruker jeg hver dag nå. Myyye bedre enn å sykle.  Grin

Knebøy og tre øvelser for skuldre idag... 20 min på crosstrainer etterpå.  Dance


Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!