Skrevet av Emne: Fasiten  (Lest 2954648 ganger)

Utlogget ST0RMTRIGGER

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 357
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 357

  • Vekt: 130kg Høgde: 1.84
Sv: Fasiten
« #15105 : 28. april 2012, 12:50 »
Hva er det du driver med Luddergutten? Du er en patetisk mobber! Gille har da ikke spurt deg om tips og råd. Kan ikke du trene 4 dager i uka på rundt 4rm-1rm i alle baseøvelser og varianter av de i en mnd tid. Legg ut video av alle øktene dine og vis oss hvordan det skal gjøres.....
HOBBYSTYRKELØFTER

Knebøy 240 kg
Benkpress 205 kg
Markløft 270 kg

Belt only!

            "There is no point in being alive
               if you cannot do the deadlift"
                    -Jòn Pàll Sigmarsson-

                   -Real men armwrestle!-

                             RAW 4 life!

Min youtube kanal: http://www.youtube.com/channel/UC4klTp6sCJkDrrQ51ZmCwCQ

Utlogget .......1

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 701
  • Honnør: 552
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 701

Sv: Fasiten
« #15106 : 28. april 2012, 13:47 »
Det er bare så teit og det er slike ting som kan gjøre meg til morder. Rett og slett. Jeg gjør alt jeg kan og tror på for å bli så sterk som mulig og hvis jeg gjør noe dårlig slik som i dag så kan jeg bli langt nede ; hvis noen kødder med det så kødder man med følelsene mine og det er fy-fy. Jeg tåler at folk kødder med meg, det er helt greit, men jeg har mine grenser og hvis folk ikke tenker seg om så kan jeg klikke såpass at jeg er i stand til å drepe. Slik sett kjenner jeg meg mye igjen i Anders Behring Breivik. Han fikk nok og gjorde som han gjorde selv om han egentlig ikke ville det. Jeg vil heller ikke drepe, men hvis noen kødder med følelsene mine så kan jeg klikke såpass at jeg blir innesperret for dette. Og jeg ville vært stolt om jeg hadde måtte sitte i fengsel for ta livet av noen som hadde fortjent det selv om samfunnet ellers hadde sett på det som en bagatell.

Hva faen er dette?! Ta livet av noen som sårer følelsene dine? Er du helt blåst i huet?

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Fasiten
« #15107 : 28. april 2012, 14:40 »
Hva faen er dette?! Ta livet av noen som sårer følelsene dine? Er du helt blåst i huet?
Det som det står. "Greit" å såre følelsene mine, men hvis man skal kødde med noen i den tilstanden så er det for meg legitimt å drepe eller torturere, ja. Slik er det bare. Det er mulig du lar deg bli tråkket på, men det gjør ikke jeg.
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget Terje Johansen

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 061
  • Honnør: 235
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 061

  • Førr en kjekkas!
Sv: Fasiten
« #15108 : 28. april 2012, 15:12 »
Mye unødvendig kritikk av Einar her som er mere personangrep enn konstruktiv kritikk. Om det nå var slik av det var konstruktiv kritikk er det opp til Einar om han vil høre på det eller ikke og det trengs ikke å hales ut i det lengste.

Selv om man sårer følelsene til en person legitimerer det ikke voldsbruk, det er noe av det som skiller oss fra dyr og småbarn, nemlig at man kan heve seg over det Wink

Stå på Einar, æ syns du e en flott fyr og veldig motiverende i din innsats!
Mål: 250-200-300

Min logg

Resultatservice

Utlogget .......1

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 701
  • Honnør: 552
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 701

Sv: Fasiten
« #15109 : 28. april 2012, 15:31 »
Det som det står. "Greit" å såre følelsene mine, men hvis man skal kødde med noen i den tilstanden så er det for meg legitimt å drepe eller torturere, ja. Slik er det bare. Det er mulig du lar deg bli tråkket på, men det gjør ikke jeg.

Drøy lesning. Dette får meg til å stille spørsmålstegn ved din mentale alder.

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Fasiten
« #15110 : 28. april 2012, 15:42 »
Det hadde vel vært litt annerledes hvis Luddergutten hadde stått fram med navn. Jeg har selv vært borti folk på nett som helst skulle brenne meg på bål fordi jeg ikke trodde sånn som de men i det tilfellet var det nok litt mer alvorlig ment.
På ungdomsskolen var det mange mobbere og noen av de burde kanskje ha vært på institusjon allerede da. Så det gikk hardt for seg. Det var på begynnelsen av 80-tallet, jeg tipper skoleverket har litt mer styr på ting per idag.



Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Lashley

  • Gjest
Sv: Fasiten
« #15111 : 28. april 2012, 15:54 »
Er det nå vi skal informere PST om en ny potensiell trussel mot Norges sikkerhet?
Syns dere går litt over stokk og stein i kampen mot å rakke ned på Gille, men du bør stikke fingern i jorden, å tenke litt over utsagnene dine Gilberg.

Skjønner godt at du ikke finner deg i å bli trøkka ned i dritten, men du er en voksen mann, så hold de der ekstreme tankene og følelsene dine i sjakk, ellers går det deg nok ille etter hvert! Vennlig råd, ikke en trussel.

Keep it up, Einar!

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Fasiten
« #15112 : 28. april 2012, 16:09 »
Er det nå vi skal informere PST om en ny potensiell trussel mot Norges sikkerhet?
Syns dere går litt over stokk og stein i kampen mot å rakke ned på Gille, men du bør stikke fingern i jorden, å tenke litt over utsagnene dine Gilberg.

Skjønner godt at du ikke finner deg i å bli trøkka ned i dritten, men du er en voksen mann, så hold de der ekstreme tankene og følelsene dine i sjakk, ellers går det deg nok ille etter hvert! Vennlig råd, ikke en trussel.

Keep it up, Einar!
Hehe, joda, jeg smiler som regel bare til folk som er teite. Hever meg over det meste. Har klart å holde det meste i sjakk foreløpig, men som sagt så har jeg en grense. Og blir den brutt skikkelig så er jeg stolt av å ha de tankene jeg har. Jeg vet jeg er en potensiell drapsmann, men man må nesten ville bli drept for at jeg skal klare å gjøre noen noe slikt Smiley
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Fasiten
« #15113 : 28. april 2012, 16:19 »
Hehe, joda, jeg smiler som regel bare til folk som er teite. Hever meg over det meste. Har klart å holde det meste i sjakk foreløpig, men som sagt så har jeg en grense. Og blir den brutt skikkelig så er jeg stolt av å ha de tankene jeg har. Jeg vet jeg er en potensiell drapsmann, men man må nesten ville bli drept for at jeg skal klare å gjøre noen noe slikt Smiley

Drep eller bli drept selv klarer vel de fleste. Jeg har selv aldri drept noen (i krig eller annet sted) men har nok ingen store problemer med å gjøre det hvis jeg er helt nødt. Spørsmålet er hva som bor i deg når du nærmer deg en sånn beslutning. Sinne som ganske enkelt slippes løs har jeg ingen respekt for.


Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget Joda_jau

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 988
  • Honnør: 150
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 988

  • Mer som det ja sa dem!
Sv: Fasiten
« #15114 : 28. april 2012, 16:21 »
Du har selv valgt å stikke ansiktet fram i offentligheten, Gilberg. Du promoterer nok for sporten styrkeløft, her på fjellknausen, som ingen andre.

 Når det er sagt, du er vel klar over at det store internettet er ynglearena for "rasshøl" som Luddergutten?
Ludderguttens retorikk er forkastelig her inne, men det kan vel ikke rettferdiggjøres med mord? Om det går så hardt innpå deg at tøffinger bak tastaturet alltid skal kritisere, at drapstanker begynner å melde seg. Er det ikke da på tide å trekke seg tilbake? (håper selvsagt at dine påstander var satt på spissen og at du fortsetter loggingen)  Smiley

Og til Missy, hvorfor skal ikke Einar få ha en drøm om å ta mest i knebøy i dette landet? Du trenger vel ikke å være av samme overbevisning, den er grei. Men hvorfor prøver du å få Gilberg over til å ha samme oppfatning som deg?


Utlogget Amadon

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 387
  • Honnør: 274
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 387

Sv: Fasiten
« #15115 : 28. april 2012, 16:24 »
Mye skittent i denne loggen for tiden. Drap, mobbing, kverulerende toner, og enkelte som har en trang for å være veldig kule over internet.
20 år | 175 cm | 92 kg (ca)

Stevneperser
260-200-250

Min loggbok

Utlogget .......1

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 701
  • Honnør: 552
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 701

Sv: Fasiten
« #15116 : 28. april 2012, 16:51 »
Er det nå vi skal informere PST om en ny potensiell trussel mot Norges sikkerhet?
Hadde det ikke vært for at jeg tror Gilberg bare har det i kjeften, hadde jeg vurdert å varsle PST om en potensiell drapsmann på forumet, hvis eneste utløsende faktor er at noen kritiserer bøyteknikken hans. Men nå tror jeg ikke Gilberg helt har satt seg inn i hva det vil si å ta liv, han er nok like farlig som en pusekatt.

Forøvrig skjønner jeg ikke hvordan noen kan provoseres av et så åpenbart forumtroll som Luddergutten.


Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Fasiten
« #15117 : 28. april 2012, 17:07 »
Vet ikke om jeg er helt enig i den. Et typisk forumtroll pisker opp eller forsurer stemningen (eventuelt forsøpler nivået på diskusjonen) og det er målet. Luddergutten har fått til akkurat det men han har litt for mye å tilføye helt selv til å karakteriseres som et vanlig troll.
Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Fasiten
« #15118 : 28. april 2012, 18:00 »
Nei, som Breivik også sier så har han full forståelse for at folk ikke forstår hans handlinger. Han respekterer det. Det samme gjør jeg. Jeg er nok ingen større potensiell drapsmann, jeg, enn mange andre, men jeg tror mine grenser for noe slikt er mindre enn til flesteparten ja. Sinne som slippes løs liker jeg og jeg ville vært stolt av å ha gjort fysisk skade på de som fortjener det, det skal bare litt til. Så mye at det ikke har skjedd enda. Jeg har selvsagt (?) en frykt for fengsel og vil i de aller fleste tilfeller benytte meg av sikringen som Breivik valgte å skru av men som nesten klarte å stoppe han i sine gjerninger, men ingen skal være for sikker på den sikringen. For å si det slik ; hadde det ikke vært for mulig fengsel så hadde jeg nok hatt noen drap på samvittigheten allerede.
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget emiiiil

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 340
  • Honnør: 134
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 340

Sv: Fasiten
« #15119 : 28. april 2012, 18:08 »
Nei, som Breivik også sier så har han full forståelse for at folk ikke forstår hans handlinger. Han respekterer det. Det samme gjør jeg. Jeg er nok ingen større potensiell drapsmann, jeg, enn mange andre, men jeg tror mine grenser for noe slikt er mindre enn til flesteparten ja. Sinne som slippes løs liker jeg og jeg ville vært stolt av å ha gjort fysisk skade på de som fortjener det, det skal bare litt til. Så mye at det ikke har skjedd enda. Jeg har selvsagt (?) en frykt for fengsel og vil i de aller fleste tilfeller benytte meg av sikringen som Breivik valgte å skru av men som nesten klarte å stoppe han i sine gjerninger, men ingen skal være for sikker på den sikringen. For å si det slik ; hadde det ikke vært for mulig fengsel så hadde jeg nok hatt noen drap på samvittigheten allerede.

det hadde vi nok alle om det ikke hadde vært noen konsekvenser. Folk flest er friske nok i hodet til å kun drepe om man må ta noen annet sitt for å redde seg selv i nødverge. selvforsvar.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!