Skrevet av Emne: Fasiten  (Lest 2957846 ganger)

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Fasiten
« #15120 : 28. april 2012, 18:43 »
Nei, som Breivik også sier så har han full forståelse for at folk ikke forstår hans handlinger. Han respekterer det. Det samme gjør jeg. Jeg er nok ingen større potensiell drapsmann, jeg, enn mange andre, men jeg tror mine grenser for noe slikt er mindre enn til flesteparten ja. Sinne som slippes løs liker jeg og jeg ville vært stolt av å ha gjort fysisk skade på de som fortjener det, det skal bare litt til. Så mye at det ikke har skjedd enda. Jeg har selvsagt (?) en frykt for fengsel og vil i de aller fleste tilfeller benytte meg av sikringen som Breivik valgte å skru av men som nesten klarte å stoppe han i sine gjerninger, men ingen skal være for sikker på den sikringen. For å si det slik ; hadde det ikke vært for mulig fengsel så hadde jeg nok hatt noen drap på samvittigheten allerede.

Det der ligner på et øde øy scenario. På øya er det bare deg og en gærning og ingen myndigheter. Pluss noen barn kanskje. Det beste du kan gjøre nå er å agere lov og rett selv. Og da er det kanskje bedre å bli sint enn å være passiv.

Ellers tror jeg at Breivik's "sikring", det han refererer til som "følelsen av å skulle spise en tallerken med avføring" har med det faktum at han ikke hadde noen som helst form for god samvittighet i forhold til det han gjorde. Så der har han kanskje dømt seg selv til morder og ikke under "nødverge" som han påstår. Uten at jeg skal starte en debatt om Breivik akkurat her.





Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget Amadon

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 387
  • Honnør: 274
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 387

Sv: Fasiten
« #15121 : 28. april 2012, 20:00 »
Nei, som Breivik også sier så har han full forståelse for at folk ikke forstår hans handlinger. Han respekterer det. Det samme gjør jeg. Jeg er nok ingen større potensiell drapsmann, jeg, enn mange andre, men jeg tror mine grenser for noe slikt er mindre enn til flesteparten ja. Sinne som slippes løs liker jeg og jeg ville vært stolt av å ha gjort fysisk skade på de som fortjener det, det skal bare litt til. Så mye at det ikke har skjedd enda. Jeg har selvsagt (?) en frykt for fengsel og vil i de aller fleste tilfeller benytte meg av sikringen som Breivik valgte å skru av men som nesten klarte å stoppe han i sine gjerninger, men ingen skal være for sikker på den sikringen. For å si det slik ; hadde det ikke vært for mulig fengsel så hadde jeg nok hatt noen drap på samvittigheten allerede.

At du er over 18 år, det forstår jeg ikke. Sorry.
20 år | 175 cm | 92 kg (ca)

Stevneperser
260-200-250

Min loggbok

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Fasiten
« #15122 : 28. april 2012, 20:05 »
At du er over 18 år, det forstår jeg ikke. Sorry.
Hva er det med det som du ikke forstår?
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget Maevar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 676
  • Honnør: 598
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 676

Sv: Fasiten
« #15123 : 28. april 2012, 20:09 »
Hahaha, dette er det villeste jeg har lest på lenge! Du er ikke god, Gilberg!

Utlogget Amadon

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 387
  • Honnør: 274
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 387

Sv: Fasiten
« #15124 : 28. april 2012, 20:09 »
Hva er det med det som du ikke forstår?

Jeg syns din oppførsel er veldig dårlig. Jeg forstår at du reagerer og blir irritert på forumtroll, men det er ikke verdt å dra over til milde trusler. Greit nok, du har ikke truet noen, men på måten du skriver, står det mellom linjene at du gjerne vil vite hvem personen "luddergutten" er. Hvorfor vil du vite det? Og hvorfor skal du sende ut slike draps greier over internett?

Jeg syns du er sterk, flink og ikke minst respekterer jeg deg. Luddergutten er sikkert 15-16 år, syns du fremdeles det er verdt dette?
20 år | 175 cm | 92 kg (ca)

Stevneperser
260-200-250

Min loggbok

Utlogget Missy-

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 562
  • Honnør: 646
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 562

Sv: Fasiten
« #15125 : 28. april 2012, 20:23 »
Og hva mente du med virkelighetsfjern? Jeg spurte et spørsmål og du svarte ikke.

Jeg måtte bare kvesse klørene mine først.  

1. Du mener du har perfekt teknikk i bøy.
2. Du mener at du har god forståelse av teknikk, bedre enn de fleste her i Norge. Hvorfor har stort sett alle Nidarøløftere dårlig teknikk da?
3. Du mener at du kan se sixpacken/magemusklene dine i godt lys.
4. Du mener at du trener like mye som Petter Northug.
5. Og nå mener du at du skal bøye mer enn noen nordmann er eller har noen gang vært god for. Som igrunn er umulig, siden absolutt ingen kan gi et 100% riktig svar på det.

Det er flott å ha drømmer, men man bør kanskje være en smule realistisk en gang i blant også. Tviler ikke på at du fortsatt har en del uløftet kg, men 50kg pers i knebøy? Du får iallfall ha lykke til, da Smiley Målene dine blir vel 900kg sammenlagt det, 360+220+320.

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Fasiten
« #15126 : 28. april 2012, 20:26 »
Jeg syns din oppførsel er veldig dårlig. Jeg forstår at du reagerer og blir irritert på forumtroll, men det er ikke verdt å dra over til milde trusler. Greit nok, du har ikke truet noen, men på måten du skriver, står det mellom linjene at du gjerne vil vite hvem personen "luddergutten" er. Hvorfor vil du vite det? Og hvorfor skal du sende ut slike draps greier over internett?
Jeg forteller hva jeg tenker. Jeg er åpen. Jeg oppfører meg vel ikke dårlig, men har tanker som du ikke synes er forenlig med en på over 30. Disse tankene er jeg imidlertid stolte over å ha. Jeg vet de ikke er politisk korrekte, men jeg er en tilhenger av sharia lovheving og jeg er tilhenger av at vold skal kunne brukes i enkelte tilfeller. Det er for mange tøffelhelter og det syes for mange puter under armene til folk. Man skal ta imot og gjerne snu det andre kinnet til. Jeg er ikke slik. Jeg vil gi 10 ganger tilbake det noen gjør meg. Det skal være unødvendig med alt dette selvsagt, men av og til løser ikke ord ting. Man kan også velge å overse tekst, da er man liksom voksen, men da vinner ondskapen. I min verden skal ondskap straffes.

Sitat
Jeg syns du er sterk, flink og ikke minst respekterer jeg deg. Luddergutten er sikkert 15-16 år, syns du fremdeles det er verdt dette?
Jeg er 95% sikker på at Luddergutten er 34 år.

Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Fasiten
« #15127 : 28. april 2012, 20:33 »
Jeg forteller hva jeg tenker. Jeg er åpen. Jeg oppfører meg vel ikke dårlig, men har tanker som du ikke synes er forenlig med en på over 30. Disse tankene er jeg imidlertid stolte over å ha. Jeg vet de ikke er politisk korrekte, men jeg er en tilhenger av sharia lovheving og jeg er tilhenger av at vold skal kunne brukes i enkelte tilfeller.

http://en.wikipedia.org/wiki/Sharia

Sharia law (Arabic: شريعة‎ šarīʿah, IPA: [ʃaˈriːʕa], "legislation"; sp. shariah, sharīʿah;[1] also Islamic law, قانون إسلامي qānūn ʾIslāmī) is the moral code and religious law of Islam. Sharia deals with many topics addressed by secular law, including crime, politics and economics, as well as personal matters such as sexual intercourse, hygiene, diet, prayer, and fasting. Though interpretations of sharia vary between cultures, in its strictest definition it is considered the infallible law of God—as opposed to the human interpretation of the law (fiqh).
Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget Preben35

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 455
  • Honnør: 74
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 455

Sv: Fasiten
« #15128 : 28. april 2012, 20:36 »
Ikke noe galt i å sette seg store hårete mål, stå på!!! Smiley

Lashley

  • Gjest
Sv: Fasiten
« #15129 : 28. april 2012, 20:37 »
Jeg forteller hva jeg tenker. Jeg er åpen. Jeg oppfører meg vel ikke dårlig, men har tanker som du ikke synes er forenlig med en på over 30. Disse tankene er jeg imidlertid stolte over å ha. Jeg vet de ikke er politisk korrekte, men jeg er en tilhenger av sharia lovheving og jeg er tilhenger av at vold skal kunne brukes i enkelte tilfeller. Det er for mange tøffelhelter og det syes for mange puter under armene til folk. Man skal ta imot og gjerne snu det andre kinnet til. Jeg er ikke slik. Jeg vil gi 10 ganger tilbake det noen gjør meg. Det skal være unødvendig med alt dette selvsagt, men av og til løser ikke ord ting. Man kan også velge å overse tekst, da er man liksom voksen, men da vinner ondskapen. I min verden skal ondskap straffes.
Jeg er 95% sikker på at Luddergutten er 34 år.



Du burde vurdere å konventere til Allah, og bli muslim. Makan!
Jeg velger å tro at mange, veldig mange av dine tilhengere her på TF får, eller har fått ett helt annet inntrykk av deg nå, Einar, for du viser deg virkelig fra en ny side her må jeg si.

Dette er rett og slett ynkelig!

Utlogget Amadon

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 387
  • Honnør: 274
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 387

Sv: Fasiten
« #15130 : 28. april 2012, 20:38 »
Du burde vurdere å konventere til Allah, og bli muslim. Makan!
Jeg velger å tro at mange, veldig mange av dine tilhengere her på TF får, eller har fått ett helt annet intrykk av deg nå, Einar, for du viser deg virkelig fra en ny side her må jeg si.

Dette er rett og slett ynkelig!

Enig i dette.
20 år | 175 cm | 92 kg (ca)

Stevneperser
260-200-250

Min loggbok

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Fasiten
« #15131 : 28. april 2012, 20:47 »
Og det er hvis slike som deg fortsetter med det de gjør at jeg kan finne fram til sidene i meg som er for sharialover med øye for øye og tann for tann. Her kan det blir liv for ord og ja jeg er klar over at det kan høres sykt ut for mannen på gata og det er derfor jeg er en av få som forstår handlingene til min kompis og at jeg, helt fra første stund, har ansett han som tilregnelig.

Sharia er et islamsk begrep og er veldig omfattende. Med mindre du er Muslim så tror jeg ikke du er for sharialover, iallfall ikke generelt sett. "øye for øye og tann for tann" er et jødisk lovbegrep som omtales i Bibelen der straffen direkte tilsvarer handlingen. "Liv for ord" er vel ditt eget begrep, det går langt utover "øye for øye og tann for tann" begrepet og kan kanskje sammenlignes med "avhogd hånd for tyveri" ala sharia.
Når man går utover "straffen tilsvarer handlingen" prinsippet så er derimot alt mulig. Hvor ender dette hen, Gilberg ?

Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget 095378

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 009
  • Honnør: 345
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 009

Sv: Fasiten
« #15132 : 28. april 2012, 23:57 »
Konge Einar! Endelig noen saftige uttalelser i fasiten igjen! Det har vært lite action her i det siste, men Gilba er tilbake igjen, bra!
Education is important, but big biceps are importanter.

Utlogget emiiiil

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 340
  • Honnør: 134
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 340

Sv: Fasiten
« #15133 : 29. april 2012, 00:29 »
Jeg måtte bare kvesse klørene mine først.  

1. Du mener du har perfekt teknikk i bøy.
2. Du mener at du har god forståelse av teknikk, bedre enn de fleste her i Norge. Hvorfor har stort sett alle Nidarøløftere dårlig teknikk da?
3. Du mener at du kan se sixpacken/magemusklene dine i godt lys.
4. Du mener at du trener like mye som Petter Northug.
5. Og nå mener du at du skal bøye mer enn noen nordmann er eller har noen gang vært god for. Som igrunn er umulig, siden absolutt ingen kan gi et 100% riktig svar på det.

Det er flott å ha drømmer, men man bør kanskje være en smule realistisk en gang i blant også. Tviler ikke på at du fortsatt har en del uløftet kg, men 50kg pers i knebøy? Du får iallfall ha lykke til, da Smiley Målene dine blir vel 900kg sammenlagt det, 360+220+320.


hehehe nr 3 er tidenes!

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Fasiten
« #15134 : 29. april 2012, 00:38 »
Sitat
3. Du mener at du kan se sixpacken/magemusklene dine i godt lys.

hehehe nr 3 er tidenes!

Helt øverst ved muskelfestet er det ikke nødvendigvis så mye fett selv om magen er stor, så begynnelsen på en 2-pack kan nok tenkes.

Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!