Skrevet av Emne: V-formen  (Lest 1557 ganger)

Utlogget Arnie

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 237
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 237

V-formen
« : 01. september 2003, 17:34 »
1: Har sett alle de store kroppsbyggerne som har den syke v-formen. Hvilken øvelser er bra for å få v-form? Det er noe jeg trenger.
 
2. Hvordan virker gainer? Jeg har veldig høy forbrenning så det er umulig for meg å legge på meg. Trener seriøst, men tror jeg vil  få bedre resultater med litt mer fett på kroppen. Vil jeg merke forskjell hvis jeg bruker gainer? Hvor lang tid vil det ta før jeg merker noe forskjell på vekten sånn cirka?

Takker for alle svar
I'll be back( bigger than ever before)!

Utlogget jkjsafjgk

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 126
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 126

Re:V-formen
« #1 : 01. september 2003, 19:11 »
1. chins, nedtrekk foran

2. En gainer består av proteiner og karbohydrater. Du vil merke forskjell hvis du bruker gainer til dine vanlige måltider. Men spør du meg så kan du droppe gainer og heller spise en stor bolle med havregryn før du legger deg. Da skal du se at du legger på deg.

Utlogget kim--

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 084
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 084

Re:V-formen
« #2 : 01. september 2003, 20:26 »
V-form kommer vel av lats'n og for og bygge den er roøvelser best. Jalfall det jeg har hørt av de fleste her på forumet og av instruktører osv.
Så kjør sittende roing, en arms hantelroing, foroverbøyd roing. De viser på http://www.iform.no/ovelser/rygg.shtml
Eat Lift Sleep

Utlogget Udrugn

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 029
  • Honnør: 176
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 029

Re:V-formen
« #3 : 01. september 2003, 20:44 »
1: Har sett alle de store kroppsbyggerne som har den syke v-formen. Hvilken øvelser er bra for å få v-form? Det er noe jeg trenger.
 
2. Hvordan virker gainer? Jeg har veldig høy forbrenning så det er umulig for meg å legge på meg. Trener seriøst, men tror jeg vil  få bedre resultater med litt mer fett på kroppen. Vil jeg merke forskjell hvis jeg bruker gainer? Hvor lang tid vil det ta før jeg merker noe forskjell på vekten sånn cirka?

Takker for alle svar

gainern kommer bare til å hjelpe deg å gå opp i vekt hvis kostholdet ditt er slik at du ligger på på nippet til å øke i vekt. Spiser du altfor dårlig vil du ikke merke no. Først må kostholdet på plass, så tilskudd. man må ha et kcal inntak som er større en det kroppen klarer å forbrenne for å legge på seg.

Svar på rygg spm finner du nok av på NitraM sitt innlegg som heter: klarer ikke få til bredden på ryggen.
Lønner seg å ta en titt før man poster.

Utlogget Deviant

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 321
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 321

Re:V-formen
« #4 : 01. september 2003, 21:55 »
for å få v-form må du ha breide skuldre, brei rygg og smal midje.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!