|
Lasse Christoffersen
|
 |
« Svar #45 på: 10. August 2006, 06:07 » |
|
unnskyld...?!?! jeg er ikke såkalt fjortiss.. jeg driter da i om du kommer inn på "18 år uten leg"
Jeg ser hverfall ikke noe fjortissfaktor i det innlegget der... 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
UpAndComming
|
 |
« Svar #46 på: 10. August 2006, 09:22 » |
|
Jeg for min del har ikke merket noe markant vekttap etter at jeg kom inn i et forhold med den påfølgende økningen i sexfrekvens.
Det er fordi du har så stor mage det Thyve, at du MÅ ligge på ryggen... 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.
|
|
|
|
Ksvensen
|
 |
« Svar #47 på: 10. August 2006, 09:43 » |
|
Spørsmålet er vel heller om han du holder på med holder lenge  Har man en heeel søndag i senga så spiser man helt sikkert mindre enn man kanskje burde gjort.. Men sex er ikke noen erstatning for vanlig cardio, men noe som kommer i tillegg...  K
|
|
|
|
|
Loggført
|
 Konkurrerende utover i Kroppsbygging.
|
|
|
|
lfaro
|
 |
« Svar #48 på: 10. August 2006, 13:51 » |
|
Angående saken om dama som blir gravid mens typen er på aas kan vel kanskje ha andre grunner også, kanskje halsbåndet burde festes litt? hihi
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Stiina =)
Litt godt kjent

Honnør: 0
Utlogget
Kjønn: 
.. Killer Queen<3
|
 |
« Svar #49 på: 10. August 2006, 14:19 » |
|
"Fjortis" er ingen alder, det er en tilstand og til informasjon så fremstår man ikke akkurat som mer moden av å skrive gjentatte innlegg om hvor voksen og moden man er.
Tror vi legger aldersdiskusjonen død der og holder oss til topic.
så hva er min tilstand da?? alle her inne kjenner meg tydligvis så godt..
|
|
|
|
|
Loggført
|
Navn: Stina Alder: 16 Høyde: 165 Vekt: 57 Trener fotball og på Vallhall sentret
|
|
|
Stiina =)
Litt godt kjent

Utlogget
Kjønn: 
.. Killer Queen<3
|
 |
« Svar #50 på: 10. August 2006, 14:22 » |
|
Jeg for min del har ikke merket noe markant vekttap etter at jeg kom inn i et forhold med den påfølgende økningen i sexfrekvens.
vel jeg har vel godt ned litt kanskje.. han går også ned og klager litt om det men men..  :O klager
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
bimborg
Nykomling
Honnør: 3
Utlogget
|
 |
« Svar #51 på: 10. August 2006, 14:23 » |
|
Både du og jeg er unger, jeg er en såkalt "kommer inn på 18-års, uten leg.", du er en såkalt "fjortis" Back to topic Du er en såkalt kommer inn på 18-års uten leg ?
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Stiina =)
Litt godt kjent

Utlogget
Kjønn: 
.. Killer Queen<3
|
 |
« Svar #52 på: 10. August 2006, 14:27 » |
|
Jeg ser hverfall ikke noe fjortissfaktor i det innlegget der...  det kom fra rett kjeft.. altså.. jeg kjenner ikke deg, men jeg er ikke fordomsfull og kaller deg fjortiss og styr.. og de andre her inne som kaller meg for ung og fjortiss og ditt og datt kjenner ikke meg.. faen som folk er fordomsfulle ass..
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Stiina =)
Litt godt kjent

Utlogget
Kjønn: 
.. Killer Queen<3
|
 |
« Svar #53 på: 10. August 2006, 14:29 » |
|
Du er en såkalt kommer inn på 18-års uten leg ? han mener vel at han er yngre vøtt og kommer inn på 18 år og måkke vise legg.. skryte slikt er ekkelt.. men det er ikke veldig mange tenåringer som har problem med å komme seg inn på "18 år uten leg"
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
elicca
Aktivt medlem

Honnør: 7
Utlogget
Kjønn: 
|
 |
« Svar #54 på: 10. August 2006, 14:31 » |
|
 Du skal ha veldig mye sex før det fører til vekttap og bedre kondisjon,men nå er det vell ikke det som er hovedgrunnen til man har sex heller.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
bimborg
Nykomling
Honnør: 3
Utlogget
|
 |
« Svar #55 på: 10. August 2006, 14:33 » |
|
han mener vel at han er yngre vøtt og kommer inn på 18 år og måkke vise legg.. skryte slikt er ekkelt.. men det er ikke veldig mange tenåringer som har problem med å komme seg inn på "18 år uten leg"
uffameg
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
lfaro
|
 |
« Svar #56 på: 10. August 2006, 14:33 » |
|
Det er jo egentlig kardio å spise også, det er fordøyinga som er usunn 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Påltergeist
|
 |
« Svar #57 på: 10. August 2006, 14:41 » |
|
han mener vel at han er yngre vøtt og kommer inn på 18 år og måkke vise legg.. skryte slikt er ekkelt.. men det er ikke veldig mange tenåringer som har problem med å komme seg inn på "18 år uten leg"
Vel, på steder hvor det jobber ansvarlige vakter (jeg kan i denne sammenheng fremheve meg selv) er det faktisk svært vanskelig for mindreårige å komme inn. Bruk av falsk legitimasjon medfører forøvrig konsekvent politianmeldelse dersom Hr.Thyve eller undertegnede er på jobb. Muhaha.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
neven
Erfaren bruker

Honnør: 16
Utlogget
Kjønn: 
ssk
|
 |
« Svar #58 på: 10. August 2006, 14:46 » |
|
Fin tråd 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Zeke1983
|
 |
« Svar #59 på: 10. August 2006, 15:57 » |
|
Herregud Shaunv og stina? ;)Er ikke dere sammen? Kan dere ikke krangle om hvem som kommer inn hvos og hvem som gjør mest av dere to når dere er sammen og ikke på Forum for gud å hverman?!
|
|
|
|
|
Loggført
|
Women play hard to get... I play hard to want...
|
|
|
|